וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'סטין טימברלייק לא צולם בוגד באשתו, הוא בילה במקום ציבורי!"

25.11.2019 / 10:41

נשבע לך לא בוגד? בעוד שהזמר הנשוי נתפס על ידי הפפראצי שהוא נראה קרוב במיוחד לשחקנית שמככבת לצדו בסרט חדש - מקורבים טוענים שאם היה לא נאמן, ג'סטין טימברלייק כנראה לא היה מבלה איתה במקום ציבורי. וואלה! סלבס בוכה נהרות

הראפר מייז מפתיע את ג'סטין טימברלייק (אינסטגרם)

אופס, יכול להיות שהזמר הנבגד ג'סטין טימברלייק... הפך להיות הבוגד? מי שפעם נפרד מבריטני ספירס אחרי שלא הייתה נאמנה לו כשעוד היו "ילדים", נישא לשחקנית ג'סיקה בייל בשנת 2012 ואף הביא איתה ילד חמוד לעולם, תועד כשהוא קרוב במיוחד לשחקנית שמצטלמת לצדו לסרט חדש. בפומבי. מול כל העולם. אז מה הפלא שכל אלה שקרובים לג'יי.טי יוצאים להגנתו וטוענים שהוא לא בוגד ולא נעליים!

רכלו על השערורייה של ג'סטין טימברלייק באינסטגרם

ג'סטין טימברלייק ואישתו. ספלאש
נישואים לא כל כך מאושרים? ג'סטין טימברלייק עם ג'סיקה בייל/ספלאש

טימברלייק בן ה-38, שמצלם בימים אלה סרט בניו אורלינס האמריקאית לצדה של השחקנית אלישה ויינרייט (30), תועד כשהוא מבלה עם צוות ההפקה ערב חופשי ומלא באלכוהול. בשלב מסוים, כמה מהם יצאו למרפסת של הבר המקומי, אז ג'סטין (שזוהה על ידי הפפראצי למרות הכובע שחבש) נראה מחויך ושמח לקחת את ידה של השחקנית לצדו, אחז בה והניח אותה על הברך שלו. היא בתגובה, ליטפה אותה ברכות, לפני שקמה מהמקום.

עוד בוואלה!

שוקינג! ג'סטין טימברלייק שכב עם אחת מהספייס גירלז

לכתבה המלאה

אז איפה הבעיה? זהו, שהזמר לא ענד את טבעת הנישואים שלו - זו שמעטרת את ידו בשבע השנים האחרונות ולא מנעה ממנו למשש את ידה של כוכבת המשנה שלו, לפני שבקושי הצליח להיכנס בחזרה אל הבר, מרוב שצרך המון דרינקים. אם תוסיפו להכל את השמועות לפיהן הוא ובייל נפרדו חודשים ספורים לפני שהתחתנו, בגלל שכביכול בגד בה אז עם השחקנית אוליביה מאן, תוכלו למצוא דפוס חוזר אצל ג'סטין.

אלישה ויינרייט. GettyImages
האישה האחרת, או משהו. אלישה ויינרייט/GettyImages

עם זאת, ביום אחרי שהתמונות והווידאו הביזאריים פורסמו, מצדו של טימברלייק קמו שלל צייצנים ומקורבים שרוצים לטהר את שמו. קודם כל, הוא תועד עונד את טבעת הנישואים שלו ממש ימים ספורים לפניכן. מרגיע? כי לדבריהם, אם היה רוצה לבגוד, לא היה עושה את זה במרפסת גלויה - גם אם היה מאוד שתוי.

לדבריהם של ה"חברים", גבר בוגדני לא יושב במשך קרוב לשעה עם המאהבת שלו - במקום בילוי שבו כל העולם יכול לראות אותו. "הם היו בין חברים, זה ממש היה כלום", טענו, "100 אחוז ששום דבר לא קורה בינם". נניח.


וואלה! סלבס בוגדת בדיאטנית שלה בכל פעם שהיא עוברת ליד המאפייה. אופס!

אלישה ויינרייט. GettyImages
רק ידידים? אלישה/GettyImages
להקת אן סינק, ג'סטין טימברלייק. GettyImages
בסך הכל ערב מלא באלכוהול. ג'סטין טימברלייק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully