וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק ואשתו כפי שלא ראיתם מעולם

צילום: גטי

27.10.2019 / 11:42

אחד הזוגות היותר יפים, נוצצים ומדליקים של הוליווד הגיעו למסיבת האלווין של פאוור קאפל אחר והחליט לגנוב את ההצגה עם תחפושת שרק מביני עדיין יצליחו לפצח. וואלה! סלבס מסיכה צוהלת ושמחה

סינדי קרופורד. GettyImages
המארחים. סינדי ורנדי/GettyImages

אם ליהודים יש את חג הפורים, אז הם משחררים רסן, מחפשים את התחפושות הכי מגניבות ובעיקר מנסים להיות הכי מקוריים שיש - אז לנוצרים יש את האלווין, החג המפורסם בו כל הנוצרים (וגם כאלו שלא) פוקדים את חנויות התחפושות ומחפשים את התחפושת שתגרום לכולם לדבר עליהם. נראה שהשנה (נכון לעכשיו, בכל אופן) תואר התחפושת המקורית ביותר הולך לאחד הזוגות היותר הורסים של התעשייה העולמית - ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל.

ג'סטין טימברלייק. GettyImages
מזהים למה התחפשו? ג'סטין וג'סיקה/GettyImages

כמיטב המסורת, מדי שנה עורכים ג'ורג' קלוני וחברו הטוב, רנדי גרבר (שהוא בעלה ההורס של סינדי קרופרד) מסיבת האלווין מתוקשרת ועמוסת חברים מפורסמים, כך שאל האירוע השנה הגיעו לא מעט מחבריהם אך נראה שבין שלל התחפושות, הפאות, הנצנצים והאיפור הכבד, היו שניים שהצליחו לגנוב את מירב תשומת הלב, מדובר כמובן על הפאוור קאפל - טימברלייק וביייל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לאוורון קוקס. GettyImages
הורסת. לאוורן/GettyImages

אם גם לכם לקח דקה או שתיים על מנת להבין למה התחפש הזוג הלוהט, אז קחו מבט נוסף ותבינו שג'סיקה התחפשה לבעלה (בתקופה הצעירה שלו) בזמן שהוא עצמו התחפש למיקרופון שבעזרתו הוא שר או יותר נכון, היא שרה. עכשיו חסרים רק עוד ארבעה גברברים לוהטים ואפשר להחזיר את להקת 'אן סינק' לחיים.

פריס הילטון. GettyImages
זרקה על עצמה משהו. פריס/GettyImages

בין האורחים שהגיעו להתחכך באבק הכוכבים היו גם פריס הילטון שכרגיל לא באמת התחפשה אלא סתם זרקה עליה את עוד אחת מהאאוטפיטים שהיא רגילה ללבוש לפני השינה או כשהיא סתם רוצה לפתות את החבר שלה, רק בשביל לראות במקום גם את ג'רארד באטלר שהלך על הלוק המוזנח. לעומתם, לארוון קוקס הלכה על הלוק של אשת החתול רק הרבה יותר סקסית וחושפנית ואילו קרופורד בחרה לחזור כמה שנים אחורה בלוק של שנות ה-70 עם פאה מתולתלת ומשקפיים צבעוניים שהסתירו חצי פנים.

וואלה! סלבס מתחפשת רק כשהיא בורחת מבעלה אחרי שגנבה לו את כרטיס האשראי.

קייטלין קרטר. GettyImages
באה להתחכך. קייטלין/GettyImages
ג'רארד באטלר. GettyImages
מזהים אותו? ג'רארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully