וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת? תירוץ עבור ג'סטין טימברלייק להשתכר על הבמה

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

4.2.2019 / 0:01

הזמר ציין בסוף השבוע את יום הולדתו ה-38, כמו הרבה פופסטארז אחרים לפניו, על הבמה. ההבדל: ג'סטין טימברלייק לא רק שתה אלכוהול, אלא גם זעף על הצוות שעובד איתו מול הקהל. וואלה! סלבס איפה העוגה

הראפר מייז מפתיע את ג'סטין טימברלייק (אינסטגרם)

מה עושה פופסטאר כשהוא חוגג את יום הולדתו? מופיע על הבמה וזוכה לאהבה מול אלפי בני אדם בקהל, שהגיעו כדי לראות אותו שר להם להיטים ולא... משתכר בזמן השואו. טוב, זה בדיוק מה שקרה עם ג'סטין טימברלייק, יוצא להקת בנים ואחד מענקי הפופ החביבים ביותר בעולם בעשורים האחרונים, שציין לאחרונה את יום הולדתו המרגש בהילולה פומבית שקצת יצאה משליטה והסתיימה בנזיפה. תאשימו את האלכוהול, כן?

רכלו על ג'סטין השיכור באינסטוש

ג'סטין טימברלייק חוגג יום הולדת על הבמה. splash
פאן על הבמה. ג'סטין טימברלייק עם הדרינק על הבמה/splash

טימברלייק, עשה כמו שכוכבי מוזיקה רבים לפניו כבר עשו ועלה על הבמה באולם המדיסון סקוור גארדן שבניו יורק, בדיוק ביום שבו מלאו לו 38 שנות שירה ופזמונים. אז, החליטו חברי צוות ההופעה, כולל הנגנים, הרקדנים וזמרי הליווי, כמו גם אנשי ההפקה, להפתיע במיני-מסיבה אל מול הקהל, כשחילקו כוסיות אלכוהול להרים לחיים.

אולי בגלל ההתרגשות, ג'סטין לקח את זה קצת קשה, כי לא רק שתה כוסית אחרי כוסית על מנת להתשחרר, אלא כאשר קיבל את העוגה (האישית, קאפקייק כזאת) אחרי השתייה, זעם וזעף בגלל הגודל המזערי שלה. "אני לא סתם מתעצבן, טוב, קצת מתעצבן", אמר אל המיקרופון לפני שכיבה את הנר, "כי אני יודע כמה אני משלם לחבר'ה האלה והעוגה הזאת היא ח** של סוסים!", זעם חצי בצחוק, חצי ברצינות. אוקיי, דיווה.

שוקינג!

טימברלייק שכב עם אחת הספייס גירלז

לכתבה המלאה
ג'סטין טימברלייק חוגג יום הולדת על הבמה. splash
צ'ייסר קטן.../splash
ג'סטין טימברלייק חוגג יום הולדת על הבמה. splash
אך אפקטיבי!/splash

זה בסדר, ביום ההופעה הזמינה רעייתו האוהבת, ג'סיקה בייל, כמה חברים מפורסמים אל מאחורי הקלעים - בהם גם השחקנית אמילי בלאנט וכוכב האקשן יו ג'קמן - אז הראפר מייז שר לו בהקדשה אישית, כולל כל צוות ההופעה, כולל עוגה קצת יותר מכובדת. כבר לא כועס ג'יי טי?


וואלה! סלבס כועסת כשהיא שיכורה, פחות או יותר בכל יום אחר הצהריים.

ג'סטין טימברלייק חוגג יום הולדת על הבמה. splash
העוגה הקטנה? מרגיזה אותו! טימברלייק/splash
ג'סטין טימברלייק חוגג יום הולדת על הבמה. אינסטגרם, צילום מסך
זאת כבר עוגה ראויה לפופסטאר. ג'סטין טימברלייק חוגג/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully