וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיווה ששכבה עם טום קרוז: השידוכים ההוליוודיים הכי הזויים שלא הכרתם

27.7.2019 / 0:29

נדמה שביצת הבידור הזוהרת באל.איי, קטנה כמו זו בישראל - אחרת איך תסבירו שבריטני היא האקסית של ג'סטין, שניסה את פרגי, ששלחה ידיים לריאן, שבכלל יצא עם סנדרה: קבלו כמה מהפאוור קאפלז הכי מפורסמים בעולם, שבטח לא ידעתם שבכלל היו יחד. וואלה! סלבס לבבות

תעשיית הבידור הישראלית מלאה ברומנים סודיים, שידוכים מוזרים וסטוצים לוהטים שנשכחו עם השנים - אבל מתברר שממש כמו בביצה המקומית, כך גם המקבילים הסופר-מוכרים של המפורסמים בהוליווד נדלקים, מתחברים ולמרבה הצער נפרדים. הרי כשכולם נפגשים על שטיחים אדומים ובמסיבות אקסקלוסיביות, טבעי שייווצרו כמה זוגות בלתי נשכחים.

רכלו על הזוגות ההוליוודיים שלא הכרתם באינסטגרם

זוגות סלבס הוליוודיים מהעבר אילוסטרציה. מערכת וואלה! NEWS
מי היה עם מי?/מערכת וואלה! NEWS

בסדר, אז כנראה ששמעתם שאנג'לינה נישאה לבראד, גווינית' גידלה ילדים עם כריס וכולם זוכרים איך מדונה ושון סיימו - אבל מה לגבי כמה מהחיבורים הכי נשכחים והזויים בתעשיית הבידור העולמית, שאף אחד לא מדבר עליהם כיום? כי כמה מהשידוכים המפורסמים ישאירו אתכם פשוט פעורי פה.

למשל, דיווה שניסתה כוכב צעיר שהפך לשחקן ענק, פופסטאר שהתלכלכה עם הילד הכי רע של אותה תקופה, צ'ארמר שבילה עם כוכבת טלוויזיה, שחקנית ששכבה עם כוכב עולה בן פחות מ-20 ואיש קולנוע שכנראה לא ידעתם שנהנה במשך תקופה ארוכה בחברת מלאכית. וואלה! סלבס ליקטה עבורכם כמה מהזוגות ההוליוודיים הנשכחים, שכנראה היו מעדיפים להשאיר את הרומן הלוהט הזה סודי בהחלט. באהבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully