וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס מגלה: "אופס, שרפתי את חדר הכושר שלי!"

30.4.2020 / 12:09

נסיכת הפופ המתוסבכת החליטה לספר קבל עם ואינסטגרם שעברה תאונה ביתית מסוכנת - כשהחליטה להתאמן לאור נרות אבל בטעות העלתה את חדר האימונים הביתי באש. אל דאגה, באורח פלא לבריטני שלום, ביץ'. וואלה! סלבס שרופה

בריטני ספירס מתאמנת בביתה (אינסטגרם)

כאילו לא חסרות לנסיכת הפופ האולטימטיבית, בריטני ספירס, מספיק צרות בחייה - מתברר שממש לא מזמן, עברה תאונה ביתית לא פשוטה בכלל, שבסופה אמנם לא נפגעה פיזית, אבל הצליחה לשרוף חלק שהיא מאוד אוהבת מביתה: חדר הכושר, זה שבו היא לא שומרת על הפיגורה, אלא גם מתחברת לבן הזוג שלה בשנים האחרונות, הדוגמן ומאמן הכושר סם אשגרי. ולא, לא בגלל שהיא לוהטת, ביץ'.

רכלו על בריטני ספירס המדליקה באינסטגרם

בריטני ספירס בחדר הכושר הביתי. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס מגלה שהיא שרופה על כושר. בערך/צילום מסך, אינסטגרם

ספירס בת ה-38, שאוהבת לשתף את המעריצים בסיסמאות העצמה ושאר קלישאות שהיא אוהבת, סרטונים שהם היא מדגמנת אופנה מול הסלולרי וכמובן, קטעים שבהם היא מזיעה בבית בלבוש מינימלי בהילוך מהיר - פרסמה סרטון אינסטגרם חדש שבו היא הדגימה את התרגילים שהיא יודעת לעשות ללא מכשירים. עד כאן נחמד, רק שהווידוי של האמא המתוסבכת לשניים בתחילת הסרטון, הדהים את הצופים.

עוד בוואלה!

נחשפה הסיבה האמיתית בגללה בריטני ספירס גילחה את השיער ב-2007

לכתבה המלאה

אז מתברר שמסוכן לשלב נירות ריחניים במכון הפרטי, במיוחד שהם עשויים לגרום לדלת שלו, לרצפת העץ או אחד מהמכשירים המשוכללים בו להתלקח. "זאת הייתה תאונה... אבל כן, שרפתי את חדר הכושר שלי", כתבה ספירס כדי להסביר את הסרטון, שבו היא מספרת שאופס - הכל קרה בכלל כבר לפני כמה חודשים, חצי שנה לייתר דיוק, הרבה לפני הבידוד בגלל טירוף הקורונה העולמי.

"עברתי ליד הדלת לחדר הכושר ולהבות פרצו, בום!! בחסד אלוהים האזעקה פעלה ואף אחד לא נפגע, אך לרוע המזל נשארו לי רק שני מכשירים ציוד... אבל זה יכול להיות הרבה יותר גרוע אז אני אסירת תודה. שטויות, אני אוהבת להתאמן יותר בחוץ בכל מקרה!", הסבירה. מאז, אפשר להניח שהיא לא מבעירה יותר אש בעצמה.


וואלה! סלבס מגדירה מחדש את המושג "לוהטת". חכו שתראו תמונה שלה בביקיני.

בריטני ספירס בחדר הכושר הביתי. אינסטגרם, צילום מסך
בחורה מזיעה. הזמרת מתאמנת/צילום מסך, אינסטגרם
בריטני ספירס בחדר הכושר הביתי. אינסטגרם, צילום מסך
דלוקה כמו נר. בריטני ספירס מזיעה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully