וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בריטני ספירס כבר הייתה מתחתנת עם החבר ומביאה ילד אם לא היו מונעים ממנה"

25.10.2020 / 16:25

מאפרת שעובדת עם בריטני ספירס טוענת שחייה של הפופסטאר - שמנוהלת תחת משמורת של אביה עד לסיום המאבק המשפטי בינם - מתנהלים כמו בסדרה "סיפורה של שפחה". נדמה שלא רק שהיא לא יכולה להתראות עם אנשים, אלא ש"שולטים ברצון שלה להינשא וללדת שוב". וואלה! סלבס בייבי

בריטני ספירס/אינסטגרם

לאורך כל הקריירה שלה, בריטני ספירס שחררה להיטים שעסקו בדרך שבה היא רוצה לחיות את חייה - כי לדברי השירים, היא לא רק מוגנת ועטופה מדי, אלא צריכה את החופש שלה, זה שעומד במרכז שערורייה משפטית מדוברת שאליה נקלעה. נכון, אותה אחת שמעסיקה את המעריצים של הפופסטאר בשנים האחרונות ולפיה אביה ג'יימי ספירס מנהל את חייה ושולט בכספים, מאז ההתמוטטות המתוקשרת שספירס עברה ב-2008 ועד לשנים האחרונות, בהן היא לא מוכנה למצב הזה יותר.

בראיון חדש, המאפר הצמוד של בריטני, שמכונה מקסי, טוען שאם הייתה חיה בחופשיות ועושה מה שהיא רוצה - לא רק ש הכוכבת בת ה-38 הייתה נשואה כיום לבן הזוג שלה, המאמן סאם אשגרי (26), אלא שכבר היו מביאים גם ילד משותף לעולם, אח או אחות לשני ילדיה הבוגרים יותר (בני ה-14 ו-15) מנישואיה האחרונים.

רכלו על המצב של בריטני ספירס באינסטגרם

בריטני ספירס. סנאפצ'ט, צילום מסך
בריטי ספירס עם בן הזוג, סאם אשגרי/צילום מסך, סנאפצ'ט

מקסי, שהתראיין לפודקסאט הוליוודי פופולרי, סיפר ש"הם (אביה וחברת הניהול שמטפלת בענייניה בהוראת בית המשפט מאז שהתמוטטה) שולטים בחייה עד היום, בין אם תביא לעולם תינוק או לא, אם היא מתחתנת או לא, מי החברים שלה". בהמשך, טען ש"מדובר ברגעים שאתם רואים בסדרה 'סיפרה של שפחה', ממש מונעים ממנה ללדת... אני לא יכול לפרט על זה ואני לא אגיד משהו מפורש, אבל אני יודע בוודאות שאם לא היו כל הכללים והמגבלות האלה, היא כבר הייתה אמא לשלושה. היא בטח הייתה נשואה לסאם עד עכשיו. בטח הייתה לה קבוצות חברים טובים בסביבתה".

עוד בוואלה!

בריטני ספירס צורחת וכועסת... בגלל מה שהחבר עשה לה

לכתבה המלאה

המאפר, שמספר שהוא חבר קרוב של הבויפרנד, טען שחלק גדול ממה שהוא יודע נובע משמיעת דברים שנאמרו לבריטני או על ידי הזמרת כשהייתה לידו. אשגרי, בן הזוג האוהב שחי עם ספירס, אם תהיתם, לא יכול לדבר בעצמו עם אמן האיפור על מערכת היחסים שלו, בגלל הסכם חשאיות שעליו חתם כשהעניינים הפכו לרציניים עם נסיכת הפופ.

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
כמו ב"סיפורה של שפחה"? בריטני/צילום מסך, אינסטגרם

"המצב של בריטני רע, אבל הרשתות החברתיות עוזרות לה לקחת יותר שליטה על התדמית שלה ומסייעות לשיקום שלה", אמר המאפר בפודקאסט שאליו התראיין, "אביה של בריטני התייחס באופן צונן כשהביאה את החבר הביתה לראשונה ב-2016, אבל עכשיו פשוט מעבירים את סאם גיהינום, אני לא יכול לפרט, אבל זה ממש קשה לו רק להיות שם לצידה". קשוח? בהחלט.


וואלה! סלבס לא שולטת לא רק במה שהיא מוציאה מהפה, אלא גם בדברים שהיא מכניסה לפה.

בריטני ספירס, ג'יימי ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
מאבק משפטי ממושך. בריטני עם אביה, ג'יימי ספירס/צילום מסך, אינסטגרם
בריטני ספירס והחבר. splash
עזבו אותה! בריטני ספירס והבויפרנד/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully