וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס צורחת וכועסת... בגלל מה שהחבר עשה לה

18.8.2020 / 12:21

אנשים, עזבו את בריטני ספירס במנוחה, במיוחד בן הזוג שלה - הדוגמן סאם אשגרי - שחשב שיצחיק את המעריצים בסרטון מתיחה נסתר שצילם, אבל בסופו של דבר גרם לנסיכת הפופ לבהלה ועצבים. צפו. וואלה! סלבס אופס

סאם אשגרי, בן הזוג של בריטני ספירס, מותח אותה/אינסטגרם

מעריצים של נסיכת הפופ האולטימטיבית, בריטני ספירס, משתגעים בחודשים האחרונים בדאגה לזמרת החביבה עליהם ומפיצים תאוריות קונספירציה לפיהן אביה שולט בממון שלה, היא עצמה חיה תחת משטר דכאני (אם זו בכלל היא ולא שיבוט שלה) ובן הזוג שלה, הדוגמן ומאמן הכושר סאם אשגרי? הוא בכלל מקבל תשלום על הבילוי במחיצתה. מופרך, במיוחד שהבויפרנד הצעיר שלה החליט להתייחס כעת בעצמו לשמועות של #FreeBritney בסרטון מתיחה משעשע שצילם, אבל גרם לספירס לאבד את העשתונות!

רכלו על המתיחה של בריטני באינסטגרם

החבר של בריטני ספירס מותח אותה. אינסטגרם, צילום מסך
הפנתר הוורוד. בן הזוג של בריטני, סאם אשגרי, מותח/צילום מסך, אינסטגרם
החבר של בריטני ספירס מותח אותה. אינסטגרם, צילום מסך
הבהלתי אותךךךך! אשגרי מרוצה/צילום מסך, אינסטגרם

מתברר שאשגרי בן ה-26, שמתחזק עם בריטני (38) זוגיות בת קרוב לארבע שנים, קצת השתגע מהסגר בבית או שפשוט קיבל השראה מיגאל שילון, עפר שכטר והחברים שלהם, כך שהחליט לשגע את אהובתו הפופסטאר. אז מה עשה? בסרטון שפרסם באינסטגרם שזכה לשם "כולם שואלים אותי איפה בריטני ורוצים שאראה אותה", ביים כאילו הוא עוקב אחריה ברחבי האחוזה שבה השניים חיים, מחדר השינה המלכותי שלהם לאזור הסלון שבו ספירס בדיוק צילמה את עצמה על רקע מסך, מבלי שתשמע או תרגיש אותו מתקרב.

עוד בוואלה!

סרט סקס של החבר של בריטני ספירס דלף לרשת, ביץ'

לכתבה המלאה

אז, כשהיה מספיק קרוב אליה, קרא "מה קורה" כמו החיה השרירית ממוצא אירני שהוא - רק כדי שבריט תצעק ותצווח בקול המוכר שלה "אני לא אוהבת את זההה", מיד אחרי שקפצה באוויר מרוב פאניקה. תוך כדי שהוא צוחק, כן? הכל, אם תהיתם, פרסם לא רק באינסטוש של הדוגמן, אלא גם בזה של בריטני, שכנראה אחרי שהתאוששה מהפאניקה, הסכימה לשתף את החוויה.


וואלה! סלבס מותחת רק את המסטיק שהיא לועסקת 10 שעות ביממה. בשאר הזמן היא אוכלת אוכל.

החבר של בריטני ספירס מותח אותה. אינסטגרם, צילום מסך
הנה בריטני ספירס, צועקת/צילום מסך, אינסטגרם
בריטני ספירס והחבר. splash
ברגעים פחות מבהילים, ביץ'. בריטני וסאם אשגרי/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully