וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב תוקף את ח"כ טלי גוטליב: "הכי מטורפת מאז קום המדינה"

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 9:03

איש יחסי הציבור פרסם סדרת ציוצים נגד חברים בולטים בקואליציה, וביקש מהם שיתנצלו בפני הטייסים שהוביל את התקיפה הישראלית באיראן: "תתחילו לבקש סליחה"

טלי גוטליב ורני רהב. ראובן קסטרו, ניר פקין,
טלי גוטליב ורני רהב/ראובן קסטרו, ניר פקין

איש יחסי הציבור רני רהב ידוע ככזה שלא בוחל במילים בכל הנוגע לביקורות שהוא מעביר על שלל נושאים, כשרק בימים האחרונים הוא תקף את השרים בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר בשל הביקורת שהעבירו על נסיעת ראש המוסד לקטאר כדי לנהל מו"מ לשחרור החטופים.

בפוסט שפרסם אמש (שבת) בחשבונותיו ברשתות החברתיות, רהב פרגן לכל אנשי מערכת הביטחון שהיו מעורבים בתקיפת צה"ל באיראן בסוף השבוע, כששיתף איור של הקריקטוריסט עמוס בידרמן, שבו נראים שורת מטוסים כשמעליהם נכתב "אספסוף קפלניסטי חוזר מאיראן".

"לכל גיבורי ישראל, האריות והנמרים באוויר, בים וביבשה, לכל נשות ואנשי המוסד ונשות ואנשי שב"כ - מצדיעים לכם, אוהבים אתכם ובזים לכל אלה שיש להם מה לומר", כתב בפוסטים, אליהם צירף צילומי מסך מציוצים שפרסם בחשבונו ב-X (לשעבר טוויטר), שבהם שיתף את האיור, תוך שהוא תוקף את השרים דודי אמסלם ("תתחיל לבקש סליחה") ומאי גולן, חברי הכנסת טלי גוטליב ("הכי מטורפת מאז קום המדינה") ושמחה רוטמן ("תתחיל לצום ולבקש סליחה"), את התסריטאי ואיש הימין מני אסייג ("קצת צניעות") וגם את רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בקריאה שיבקשו סליחה מהטייסים שהובילו את התקיפה הישראלית באיראן.

"ולכל אלה שלא עושים צבא ושירות לאומי - זה הזמן שלכם להצטרף לעם ישראל. לא יעזור לאיש חקיקה, עם ישראל האמיתי לא ייתן לכם להעביר את החוק שלכם! בתקווה להחזיר את כל החטופים הביתה והפצועים שיחלימו מהר, ונמשיך להצדיע לכל החיים ולנופלים ולמשפחותיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully