וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן לבן גביר: "מתגעגע לימים שהיית גונב סמלי מכוניות"

8.10.2024 / 11:33

אביב גפן ביצע אמש שיר חדש בטקס הלאומי, ושר: "לא יגנבו לנו את הדגל, אבל גנבו את המדינה". השר בן גביר תקף: "מדינת ישראל היא של כולנו! אביב, תפסיק לפלג ולהפיץ שנאה ביום כואב ומאחד כל כך". גפן מצדו השיב לו בעקיצה: "מתגעגע לימים שהיית גונב רק סמלים של מכוניות"

אביב גפן והשר איתמר בן גביר. אינסטגרם, צילום מסך
אביב גפן והשר איתמר בן גביר/צילום מסך, אינסטגרם

אמש, במסגרת הטקס הלאומי לציון 7 באוקטובר, הזמר והיוצר אביב גפן ביצע שיר חדש, בו הופיעה השורה "לא יגנבו לנו את הדגל, אבל גנבו את המדינה".

השר איתמר בן גביר תקף את גפן: "מדינת ישראל היא של כולנו! אביב, תפסיק לפלג ולהפיץ שנאה ביום כואב ומאחד כל כך". גפן השיב לו בעקיצה: "מתגעגע לימים שהיית גונב רק סמלים של מכוניות". בדבריו, התייחס גפן למקרה שאירע בשנת 1995, כאשר בן גביר גנב את סמל המכונית של ראש הממשלה באותם ימים, יצחק רבין. בהמשך, במהלך ראיון, הסביר את מעשיו: "הסמל הוא סמל שכמו שהגענו למכונית, נגיע גם לרבין עצמו".

אביב גפן עוקץ את השר איתמר בן גביר. אינסטגרם, צילום מסך
אביב גפן עוקץ את השר איתמר בן גביר/צילום מסך, אינסטגרם
עמית סגל פונה לאביב גפן במהדורת החדשות/אינסטגרם / קשת 12

בן גביר הוא לא הראשון שתוקף את גפן על שירו החדש: לפניו היה הפרשן הפוליטי עמית סגל, שפנה לגפן במהלך שידור חי מהאולפן של חברת החדשות: "אף אחד לא גנב לך את המדינה, המדינה של כולם. היא של כל אחד, גם מהצד השני". גפן השיב לו: "אם אתה מהצד הגונב, אז הכל טוב. סתם תחושה של רוב העם... חפיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully