וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב נגד הליכוד בשידור: "הציבור יבוא איתכם חשבון" | צפו

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 9:42

איש יחסי הציבור החליט לשבור את שתיקתו אל מול מפלגת הליכוד ובעימות מול חבר כנסת ממפלגת השלטון תקף בשידור חי: "אין חרפה יותר קשה"

בנימין נתניהו ורני רהב. ניר פקין / המערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים, עיבוד תמונה
בנימין נתניהו ורני רהב/עיבוד תמונה, ניר פקין / המערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים

את הביקורת האחרונה של איש יחסי הציבור, רני רהב, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שמענו בעקבות החלטתו של רוה"מ שלא להגיע לטקסים המסורתיים של ימי העצמאות והזיכרון, אבל ככה - מעולם לא שמענו אותו.

בעימות שקיים הבוקר (ד') רהב מול חבר הכנסת בועז ביסמוט במהדורת הבוקר של "i24NEWS" בהגשת דניאל רוט אבנרי תקף איש יחסי הציבור את חבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד בחריפות: "הוא (ביסמוט) רק לא מספר את כל הסיפור", טען רהב, "כל המפלגות הודיעו שהן מוכנות להתייצב בממשלת אחדות מחר בבוקר אבל בלי אדון בן גביר וסמוטריץ', שגמרו כאן מדינה".

"כי האנשים האלה חיסלו כאן את חלק מהדמוקרטיה והשר בן גביר, שאתה לא מגנה אותו ואני כל כך מכבד ואוהב אותך, ואנחנו חברים, ואתה לא מגנה אותו - שהוא הפך את המשטרה למשטרה מאוד מאוד לא בסדר והשוטרים המדהימים של מדינת ישראל התחילו לפחד ממנו, ואנחנו רואים מה שקורה במשטרה ואתם שותקים".

"אם לא תפסיקו לשתוק אז הציבור יבוא איתכם חשבון - ואני בא מהימין לא מהשמאל. אני אומר לך, מה שבן גביר עושה במדינה הזאת, אין חרפה יותר קשה ואתם שותקים. על איזו אחדות אתה מדבר? שישבו בממשלה עם בן גביר? ישבו עם סמוטריץ'? בחיים לא יקרה! זה אנשים, עם כל הכבוד, שלא עשו צבא, שלא שירתו במדינה, שלא עשו שירות ליאומי. באיזה חוצפה מדינת ישראל צריכה לשבת עם האנשים האלה?".

בתגובה חבר הכנסת ביסמוט טען שאלה לא דברים ועימותים שהוא רוצה שיראו בעולם, ואיש יחסי הציבור השיב לו מיד: "אבל זאת האמת! אנחנו לא מתעתעים את האמת", קבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully