וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב תוקף בחריפות: "אדוני ראש הממשלה, זוהי חרפה גדולה"

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 13:07

איש יחסי הציבור רני רהב ביקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו אחרי שנעדר מהטקסים החשובים של יום העצמאות ולא בחל במילים

בנימין נתניהו ורני רהב. ניר פקין / המערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים, עיבוד תמונה
הבריז מהטקסים? בנימין נתניהו ורני רהב/עיבוד תמונה, ניר פקין / המערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים

היעדרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מטקסי יום העצמאות, שהם לא פחות מסמל חשוב, הביאה איתה לא מעט ביקורת מצד אזרחים רבים שכעסו על ההברזה והביעו את זעמם ברשתות החברתיות השונות.

אחד מהם היה איש יחסי הציבור רני רהב, ששיתף את ציוצה של הפעילה החברתית נאווה רוזוליו: "צפו ברודן נמלט מעמו: עכשיו ביציאה משיבא - הרודן בורח ממפגינים כמו עבריין נמלט", כתבה יחד עם ההאשטאג: "#אתה_הראש_אתה_אשם".

רהב לא הסתפק רק בתיאורה של רוזוליו לתיעוד של נתניהו ביציאתו מבית החולים והוסיף: "אדוני ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, טעות גדולה נעשתה היום. קיבלת עצת אחיתופל רעה ביותר!!! לבקר פצועים זאת מצווה גדולה, אין שאלה בכלל, אבל לא להשתתף בטקס מצטייני צה"ל בבית הנשיא? לא להשתתף בחידון התנ"ך העולמי בירושלים? לא להשתתף בטקס פרס ישראל? הסמלים של יום העצמאות ה-76 שלנו. זוהי חרפה גדולה!!!".

הציוץ של נאווה רוזוליו. X, צילום מסך
הציוץ שהתחיל את הכל/צילום מסך, X

"לא יעלה על הדעת שראש הממשלה יעשה מעשה קשה כזה! יכלת לבקר את הפצועים, "מלח הארץ" שלנו, מוקדם בבוקר או בערב! אדוני, נתת היום תעודת מופת לחמאס ולנבל סינוואר. זוהי פשוט בושה לדגל ישראל!! עד כאן! אני מנסה בכל כוחי לשמור על כבודך, אבל שפוגעים בדגל ישראל, במורל הלאומי, זה כבר יותר מדי!", חתם בתקיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully