וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב נגד השר בצלאל סמוטריץ': "ישתוק כבודו לעד"

25.10.2024 / 16:03

אחרי ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' ביקר את נסיעת ראש המוסד לקאטר וטען שרק לחץ צבאי יחזיר את החטופים, איש יחסי הציבור רני רהב תקף אותו: "אולי כבוד השר יקח כדור הרגעה"

רני רהב / בצלאל סמוטריץ'. ניב אהרונסון, עיבוד תמונה
רני רהב / בצלאל סמוטריץ'/עיבוד תמונה, ניב אהרונסון

במהלך החודשים האחרונים, איש יחסי הציבור רני רהב התחיל לשתף יותר ויותר בביקורות שלו כלפיי מפלגת השלטון, על אף קרבתו למשפחת נתניהו ובביקורות גם כלפיי הקואליציה הנוכחית.

בעקבות האמירה המזעזעת של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', על כך שאין על ראש השב"כ לטוס לקטאר בניסיון לקדם עסקה לשחרור החטופים: "מיצר מאוד על החלטת רה"מ לאשר את נסיעתו של ראש השב"כ לקטאר - מדינת אויב שתומכת בחמאס ומגבה את עמדותיו במו"מ (משא ומתן)"

"המטרה היא למנוע מאיתנו להשמיד אותו", טען והוסיף: "את החטופים נחזיר רק בכניעה של חמאס באמצעות המשך הלחץ הצבאי כפי שלוחמינו הגיבורים עושים כעת בצפון הרצועה", סיים את הדברים הדוחים.

בתגובה לדברים החליט איש יחסי הציבור לצאת עליו בכל הכוח: "אולי כבוד השר יקח כדור הרגעה ויחשוב שמשפחתו שלו במנהרות עזה, ואז פשוט ישתוק כבודו לעד", כתב בפוסט שהעלה היום (שישי) לכל הרשתות החברתיות שלו.

כאמור, זאת לא הפעם הראשונה שרהב יוצא נגד מחנה הימין. רק בתחילתו של החודש שעבר, תקף בשידור חי את חבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, בועז ביסמוט: "אם לא תפסיקו לשתוק אז הציבור יבוא איתכם חשבון - ואני בא מהימין לא מהשמאל. אני אומר לך, מה שבן גביר עושה במדינה הזאת, אין חרפה יותר קשה ואתם שותקים", פנה לביסמוט.

"על איזו אחדות אתה מדבר? שישבו בממשלה עם בן גביר? ישבו עם סמוטריץ'? בחיים לא יקרה! זה אנשים, עם כל הכבוד, שלא עשו צבא, שלא שירתו במדינה, שלא עשו שירות ליאומי. באיזה חוצפה מדינת ישראל צריכה לשבת עם האנשים האלה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully