וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה שם? שלום אסייג ואחיו מני החליטו להתפצל

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 10:58

ממש בקרוב יתחילו ימי הצילומים לכבוד הסרט "הילולה 2", אך ללא מני אסייג שהצהיר: "עזבתי את התעשייה עד שהיא תכיל גם דעות לא שמאלניות". מה היה לאחיו שלום להגיד על כך?

מני אסייג / שלום אסייג. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
מני אסייג / שלום אסייג/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

אי אפשר להתעלם מהעובדה שהסרט "הילולה", בכיכובם של בני משפחת אסייג, היה להיט בלתי מעורער שגרף המון ביקורות מעולות ונצפה על ידי יותר מ-700 אנשים. בעקבות ההצלחה המסחררת, הקומיקאי, הקולנוען והשחקן שלום אסייג, עובד בימים אלה על סרט המשך.

כזכור, ביצירת הסרט הראשון גם אחיו של שלום, התסריטאי מני אסייג לקח חלק. למי שלא זוכרים, אי שם ביולי 2023, בימים בהם המהפכה המשפטית הייתה הצרה היחידה שלנו, העלה מני פוסט בו הזהיר את אלה שמתכננים לבוא לצפות ב"הילולה".

"אנרכיסטים ותומכיהם: לא יודע אם יש לחלקכם כוונה כזו, אבל אם יש כזו, אני מבקש שלא תגיעו לצפות בסרט, וגם לא למופע האישי שלי, ולשום אירוע שאני קשור בו. לא מעוניין ולא רוצה להתפרנס ממי שהורס את המדינה היהודית, ופוגע ברבנים ולומדי תורה בחסות הדיפ סטייט. מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם", כתב בזמנו.

מולו נעמד שלו, שהבהיר: "הסרט הזה הוא לא של מני, הוא שלי. מני לקח חלק בכתיבה בתחילת הדרך. אבל מי שעמל על התסריט בשנה האחרונה הם דניאל אסייג ואור כהן. לסרט שלי כולם מוזמנים, הפוליטיקה נשארת בחוץ, אנחנו עם אחד, שבא לצחוק יחדיו", סיכם את המסר המאחד.

אז מה המצב בין האחים אסייג היום?

מני אסייג / שלום אסייג. ראובן קסטרו / ניר פקין, עיבוד תמונה
מני אסייג / שלום אסייג/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו / ניר פקין

"מני החליט לפרוש מתסריטאות בשלב הזה של חייו. אנחנו מדברים ואוהבים כמובן. אנחנו אחים וזה מעל לכל ויכוח כזה או אחר שהיה בעבר", מסר שלום לליאורה גולדנברג שטרן מ-TMI והוסיף טיזר: "עלילת הסרט הזה מתרחשת בגיאורגיה, ובקרוב יוצאים לצילומים בטביליסי".

גם מני השיב בנושא ומסר: "שלום ואני ביחסים מצוינים, ברוך השם. אני פשוט עזבתי את התעשייה ואת התסריטאות לעת עתה, כלומר עד שיהיה שינוי רדיקלי והתעשייה הליברלית והפלורליסטית תכיל דעות שונות, כלומר לא שמאלניות".

"אני עושה היום דברים הרבה יותר חשובים, כמו למשל חלוקת תפילין לנערי בר מצווה ולאחרים שידם אינה משגת. בהצלחה גדולה ב'הילולה 2', שבלי ספק תהיה להיט ענק! מועדים לשמחה עם ישראל", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully