וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו מותקפת: "את לא קורבן. מתעלקת על משאבים ציבוריים"

21.10.2024 / 13:48

אחרי שהזהירה את אזרחי ישראל כי "הניסיון להרוג את ראש הממשלה ואותי זו פגיעה בעם ישראל", העוקבים תוקפים: "מי ניסה להרוג אותך? מה יגידו תושבי הצפון? מנותקת", ו"למה את חושבת שהחיים שלך יותר יקרים משל שאר בני ישראל?"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו

3 במרץ 2020. אוליביה פיטוסי, פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו 3 במרץ 2020/פלאש 90, אוליביה פיטוסי

בשבת בבוקר שוגר כטב"ם מלבנון לעבר מעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. זאת, בזמן שנתניהו ומשפחתו לא נכחו במקום. זמן קצר לאחר הפגיעה, הותקף נתניהו ברשתות החברתיות על ידי גולשים רבים, ביניהם גם שכניו מקיסריה. בין התגובות: "זו הייתה אזהרה או ניסיון הרתעה. הנרטיב של 'ניסיון חיסול' משרת רק את משפחת נתניהו שממנפת את האירוע כדי להשיג עוד מימון למעון הפרטי על חשבון המדינה", "מה הבעיה לכוון טיפה יותר מדויק? הרי יש לכם את הטכנולוגיה" ו"בחיי שאי אפשר לסמוך עליהם. מתי כבר תלמדו לכוון כמו שצריך?".

היום (שני), חל יום הולדתו ה - 75 של נתניהו. רעייתו, שרה נתניהו, בחרה להתעלם מהתגובות הקשות, לשדר עסקים כרגיל ולהודות לאזרחי ישראל בחשבון האינסטגרם שלה. "תודה מכל הלב על כל הדאגה וההודעות שמחממות את הלב מהארץ ומהעולם", כתבה. "בתקופה כל כך קשה ומטלטל עבור כולנו, אנחנו מרגישים את החיבוק החם ואת הכוח שאתם נותנים לנו להמשיך, לעמוד זקופים מול כל איום".

נתניהו הוסיפה והזהירה: "הניסיון להרוג את ראש הממשלה ואותי הוא לא ניסיון אישי בלבד - זו פגיעה בכולנו, בעם ישראל, בערכים ובדרכו של עמנו. ליבנו עם החיילים ועם גיבורינו שמגנים על המדינה ללא הפסקה, במסירות ובאומץ שאין כמותם. נמשיך לעמוד איתנים מול כל אתגר".

שרה נתניהו מותקפת ברשת. אינסטגרם, צילום מסך
שרה נתניהו מותקפת ברשת/צילום מסך, אינסטגרם
שרה נתניהו מותקפת ברשת. אינסטגרם, צילום מסך
שרה נתניהו מותקפת ברשת/צילום מסך, אינסטגרם

הגולשים, גם הפעם, לא התרשמו מדבריה של רעיית אשת ראש הממשלה. בין התגובות: "אף אחד לא באמת ניסה להרוג אותך מהסיבה הפשוטה שאתם מתחבאים בבונקר הכי ממוגן בארץ אצל חברים שלכם בירושלים", "תעופו מפה את וביבי כמה שיותר מהר, הרסתם הכל כבר", "מטורפת, מי ניסה להרוג אותך? מה יגידו תושבי הצפון? מנותקת, אישה נוראית, לא יודעת איך את חיה עם עצמך", ו"למה את חושבת שהחיים שלך יותר יקרים מהחיים של שאר בני ישראל?", "את לא הסיפור, את לא הקורבן, את לא מעניינת. תפסיקי להתעלק על משאבים ציבוריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully