וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר אלמליח נגד הראפר שעורר את סערת החיילים: "כמה חוסר כבוד"

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 9:03

הדוגמנית תקפה את רון נשר, לאחר שזה אמר על חיילי צה"ל שנהרגו במלחמה שהוא לא כואב עליהם כי "אני לא מכיר את האנשים האלה". היא הוסיפה: "שאנשים שמעזים לדבר בצורה כזאת פשוט יגורשו מפה"

שיר אלמליח ורון נשר. צילום מסך מתוך אינסטגרם - shirelmaliach, ron__nesher, צילום מסך
אלמליח ונשר/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - shirelmaliach, ron__nesher

הראפר והמפיק המוזיקלי רון נשר עורר אתמול (רביעי) סערה גדולה, לאחר שפורסם מ"לייב" שערך בחשבון הטיקטוק שלו הפך ויראלי, כאשר אמר דברים קשים ופוגעניים לחיילי צה"ל.

באותו סרטון, נשר התייחס לחיילים שנהרגו במהלך המלחמה באומרו כי "זה צריך להיות כאב של המשפחות של אותם חיילים. חיילים שעושים את עבודתם, זה לא אמור להיות כאב שאני סוחב על עצמי, אני מצטער". הוא גם פנה לאחד מעוקביו: "גם לך לא כואב על חיילים שמתים. להגיד 'כואב לי' לא אומר שכואב לך. אתם רגילים לזרוק מילים בלי שום ביסוס מתחת, העיקר להגיד משהו נכון. אחי, אני לא מכיר את האנשים האלה בשביל שיכאב לי עליהם".

הסרטון של נשר

רון נשר/טיקטוק

מי שהתייחסה באופן ישיר ובוטה לדבריו של הראפר הייתה הדוגמנית שיר אלמליח, ששיתפה צילום מסך מהסטורי שעסק בידיעה מהאינסטגרם של וואלה סלבס, בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 604 אלף עוקבים. "כמה חוסר כבוד, שלא נאמר טמטום, שלא נאמר צומי!", כתבה אלמליח, "שאלוהים ישמור על כל החיילים שלנו, שיחזרו בריאים ושלמים לחיק משפחותיהם ושאנשים שמעזים לדבר בצורה כזאת פשוט יגורשו מפה, אמן!".

אתמול, בעקבות פרסום הידיעה, נשר מסר לוואלה סלבס ממיאמי, שבה הוא שוהה כיום: "זה היה המשך של דברים שאמרתי לפני. שאלו אותי אם אני יודע מה קורה בארץ ואמרתי שאני לא יכול להתעניין בכל דבר שקורה בארץ, כי באתי לפה לעבוד ולסיים אלבום. ולא, לא אכפת לי כל מה שקורה בארץ, אכפת לי מה שקורה עם המשפחה שלי. אני לא מתייחס לכל דבר שאומרים, מי שרוצה שיגיד. אמרתי מספיק דברים על המלחמה הזאת באלף ואחד פודקאסטים. קל לעשות עליהום, תיהנו. אם מישהו נפגע מהדברים ומאיך שערכו אותם שם אני ממש מצטער, אבל עם כל הכבוד, זאת ממש לא הייתה הכוונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
שיר אלמליח מגיבה לרון נשר. צילום מסך מתוך אינסטגרם - shirelmaliach, צילום מסך
התגובה של אלמליח/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - shirelmaliach

הוא הוסיף: "ועוד דבר, היו מלחמות לפני המלחמה הזאת בארץ, היו חיילים והיו נופלים, אני לא אעצור את החיים שלי כל יום על כל בנאדם שנפל, סבבה? וזאת הכוונה. אני לא יכול לחיות את החיים שלי באבל מתמשך כי באתי ממדינת ישראל, במיוחד לא שאנשים שמגיבים לי ורושמים את התגובות ומקללים אותי ואת המשפחה שלי בשלושת ימים האחרונים יוצאים להופעות של אושר כהן בפארקים, אבל העיקר אכפת להם מחטופים וחיילים. יוצאים לסרטים ומסיבות מהשבוע השלישי, אבל אני לא בסדר. אז להגיד 'כואב לי' מהפה, לא עוזר לאף אחד. זה כמו להגיד 'משתתף בצערך'. אתה לא משתתף באף צער, כי הצער של אותו בן אדם זה צער שאתה לא תחווה, ואם אתה תחווה אז הוא יהיה צערך. כאב זה משהו שמרגישים, לא אומרים אותו עם הפה. אנחנו חיים במדינה שכולם רגילים לזרוק סיסמאות מהפה, בגלל זה אהבה הם מחלקים בחינם. ואהבה זה הרגש הכי יקר בעולם, לא מחלקים אותו בחינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully