וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

" אנה זק פי ארבע יותר טובה ממך": רון נשר נגד נועה קירל

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 12:43

אחרי שפורסם כי נועה קירל הגישה תביעה נגד טיקטוק ומשרד יחסי ציבור שלהם בטענה שהנתונים שהפיצו לפיהם אנה זק היא האמנית המובילה בפלטפורמה אינם נכונים, הראפר רון נשר יצא למתקפה נגד הזמרת וממש, אבל ממש לא חסך במילים. וואלה! סלבס פה ג'ורה

נועה קירל רון נשר. אינסטגרם, צילום מסך
תביעה נוספת תוגש בקרוב? קירל ונשר/צילום מסך, אינסטגרם

אנה זק פי ארבע יותר טוב ממך

עוד לא עברה חצי יממה מאז שפורסם כי הזמרת נועה קירל הגישה תביעה נגד טיקטוק ונגד משרד יחסי ציבור שלהם, ובה טענה כי הנתונים שהפיצו לפיהם אנה זק הייתה האמנית המובילה בסיכום השנה ועקפה את קירל אינם נכונים, וברשת כבר מתחוללת סערה.

מי שבחר להכנס לקלחת הרותחת במהירות של 300 קמ"ש הוא רון נשר, הראפר עם הפה הכי גדול בתעשייה ככל הנראה, שיצאה נגד קירל והצוות שלה ולא חסך במילים חריפות נגדה: "כשמדברים על טמטום וניתוק מדברים על זה בדיוק! אי אפשר לנסות להבין את חוסר המודעות שיש לבחורה הזאת ולהנהלה שלה!!!", כתב נשר בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו.

"כמו שכבר אמרתי לכם הכל אצלה יחסי ציבור אין אדם במדינה שמכיר שירים שלה למעט פזמונים. להזכירכם היא הוציאה שיר בשביל לקדם מופע שאף אחד למעט אייטמים ממומנים לא דיבר עליהם כלב לא זוכר את השיר למרות שהשם מזכיר את כל הקריירה שלה 'דז'ה וו'. מה שעצוב שטיקטוק לא יחסמו אותה, הם ימשיכו ללקק לה ומה שיותר עצוב שמבחינתכם זה בסדר לצאת על איתי לוי שרצה להתפרנס אחרי ששימח חיילים שלושה חודשים בזמן שהיא ברחה לניו יורק שיחקה אותה עושה 'סברה' אבל מי שיבדוק את היומן שלה היא הייתה שם בשביל הופעות שנסגרו לפני יותר מחצי שנה".

נשר המשיך במתקפה שכללה לא מעט תיאורים מגעילים במיוחד: "אתם נותנים לילדה המפונקת הזאת הקלות בשירות סדיר , עושים פסטיבל ממנה כאילו היא לא מחרבנת פעמיים ביום ומחטטת באף כשהחננה מתקשה! כאילו היא לא מפליצה שהיא לבד באוטו וכאילו יש בה משהו מעבר ליחסי ציבור פסיכיים!!!!"

"זמר אמיתי שוכב כרגע בבית חולים , עוד 40 נערות ונשים נאנסות במשך ארבעה חודשים בשבי ואיבדו צלם אנוש. והמדושנת עונג הזאת תובעת את טיקטוק כי הם פרסמו נתונים בהם אנה זק עברה את נועה בהשמעות… ואני לא יכול להמציא רדידות כזאת! אז ככה נועה: אנה יותר יפה ממך, מרגי שייך לה ועשה לך בית ספר אחרי שניסית להשפיל אותו בפרסומת מאז שיר שלו עלייך היה במצעדים בבילבורד איפה שאת חולמת להיות!!!",

הראפר לא עצר והמשיך לרדת על קירל, תוך כדי שהוא מתייחס למערכת היחסים של זק ומרגי, האקס המיתולגי של קירל, וכן התייחס גם למערכת היחסים בין הזמרת לשוער הכדורגל דניאל פרץ: "האייטם הכי מדובר עלייך מאז שהפסדת כן כן הפסדת באירוויזיון היה אייטם על העובדה שהתעלקת על החתימה של דניאל פרץ שחתום גם אצל רוברטו בבאיירן מינכן כי את חייבת צומי ואת מקבלת אותו על הכל חוץ מהמוזיקה שאת כל כך רוצה לשכנע אותנו ששווה משהו אבל בפועל כל שיר שלך נשכח אחרי חודש במקרה הטוב".

"את רקדנית טובה וזה הכל ומישהו צריך להגיד לך את זה! עכשיו אחרי המהלך המטומטם הזה שגם מוציא את אנה זק פי ארבע יותר טוב ממך. תרימי טלפןן לרוברט שינסה לסדר לך דייט עם מנשה זלקה, או שתתחילי לצאת עם חטוף שחזר או תתחנני לדואט עם עידן עמדי או עם רחל מנתיבות כי צריך למצוא על מה לרכב בשביל אייטמים!!! נ.ב, אי אפשר להמציא התביעה הוגשה בגין "לשון הרע" הם קוראים לאי בחירתה במקום הראשון "לשון הרע" אם זה לא פרסום בכפייה וקניית מעמד אז כנראה שאני נחליאלי ולא נשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully