וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון דולר: נועה קירל תובעת את טיקטוק בגלל אנה זק

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 13:33

היוניקורן המקומית הגישה תביעה נגד טיקטוק ונגד משרד יחסי ציבור, בטענה שהנתונים שהפיצו לפיהם אנה זק היא האמנית המובילה בפלטפורמה אינם נכונים. וואלה! סלבס שולפת ציפורניים

נועה קירל בגרסה אקוסטית לשיר "יוניקורן", שיצאה בזמן מלחמת עזה/יח"צ
נועה קירל אנה זק. צילום מסך אינסטגרם, ראובן קסטרו
אנחנו נהנים! אנה זק ונועה קירל/ראובן קסטרו, צילום מסך אינסטגרם

לאורך השנים נפוצו שמועות וספקולציות רבות לגבי מערכת היחסים התחרותית בין נועה קירל לאנה זק. השתיים הכחישו ואמרו שהן מחבבות אחת את השניה אבל מה אתם יודעים, מסמכים משפטיים מציעים תמונה אחרת לגמרי.

קירל הגישה תביעה נגד טיקטוק ומשרד יחסי הציבור דבי תקשורת בסכום של למעלה ממיליון שקלים, בטענה שהנתונים לפיהם זק הייתה האמנית המובילה בסיכום השנה אינם נכונים.

במסמכים שהוגשו על ידי עורכי דינה של קירל נכתב, בין היתר: "תביעה זו עניינה בפרסום שאין בו אמת, המתיימר להציג ירידה בהצלחתה המסחרית של נועה קירל לשנת 2023. בפרסום מוצג סיכום שנתי לפיו, כביכול, "עקפה" אנה זק את נועה קירל, "הדיחה אותה" ו"קטפה" את המקום הראשון". פרסומים אלה הפתיעו מאוד את התובעות, הואיל ובידיהם נתונים אובייקטיבים פשוטים לפיהם נתוני הצפייה לנועה קירל עולים במידה רבה וניכרת על נתוני הצפייה בהקשרה של אנה זק".

מרגי בהופעה חיה באולפן וואלה!, 21 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
תינוק המריבה? יהונתן מרגי/ראובן קסטרו

עם זאת, גם בכתב התביעה הודגש כי לא מדובר בעניין אישי אלא התייחסות מקצועית בלבד: "תביעה זו אינה עוסקת בשום עלבון אישי, אגו פגוע או תחרותיות בין שתי הפיגורות העומדות בראש רשימת הדירוג האמורה. שתיהן מוכשרות וכל אחת כבודה במקומה מונח".

בחודש שעבר התברר שזק נמצאת בתחילתה של מערכת יחסים עם יהונתן מרגי, האקס המיתולוגי של קירל. בראיון שוואלה! סלבס ערכה עמו, אמר מרגי: "אין לנו שום יריבות עם אף אחד, לי ולאנה אין בעיה עם אף אחד ובעיקר יש לנו צחוק על זה".

תגובה מטעם עורכי דינה של נועה קירל - גיא נוף ועמית גונן:

"התביעה הוגשה, בלית ברירה - כנגד טיק טוק ישראל ומשרד יחסי הציבור שלה, לאחר סירוב תמוה להמצאת פרטים אלמנטאריים שהתבקשו, ומשעה שהנתונים מושא הפרסום לא תואמים, בפער גדול, את הנתונים המצויים ברשותנו. כפי שמצוין בכתב התביעה - אין המדובר בשום סכסוך אישי בין מי מהדמויות מושא רשימת עשרת האומנים הישראליים המובילים. אלא בתרגיל יחסי ציבור שיש בו כדי להסב נזק למותג נועה קירל בחסות פרסום נתונים עלומים - שאיש אינו מוכן לעמוד מאחוריהם או להציגם. משעה שלא ניתן היה לקבל כל מענה ענייני, כאמור, לא נותרה ברירה אלא להגיש תביעה".

לאור תגובת טיק טוק, עורכי דינה של נועה קירל - גיא נוף ועמית גונן ביקשו להוסיף:

"בזמן שנועה קירל מגייסת מיליוני דולרים לחיילי צה"ל ולמדינת ישראל, פועלת עבור משפחות מפוני העוטף ופועלת רבות למען ההסברה, טיק טוק בחרה - בזמן מלחמה - להוציא ידיעת יח"צ, אשר כפי שנטען בכתב התביעה חסרת כל בסיס לכאורה ואשר כל תכליתה לייצר באזז תקשורתי עבור טיק טוק. כל זאת לא מנע ממנה להתלונן כעת בציניות על הגשת תביעה "בזמן מלחמה" - וגם זאת, לאחר שסירבה לספק נתונים כלשהם ולא הותירה כל ברירה אחרת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully