וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקפה את נועה קירל: אנה זק כובשת פסגה חדשה

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 17:14

פלפטפורמת יצירת התוכן הפופולרית טיקטוק מסכמת את שנת 2023, וחושפת את רשימת היוצרים והאמנים הבולטים שכבשו את הרשת בשנה הזו. את המקום הראשון קטפה אנה זק, שעקפה את נועה קירל והתזמון לא יכול להיות מעניין יותר. וואלה! סלבס לוהטת

אנה זק מתארחת ב"ועדת תרבות" עם ניר יהב ושגיא בן נון/מערכת וואלה!, צילום סטילס:ראובן קסטרו

הרשת החברתית הפופולרית טיקטוק כבשה ממזמן את הסמרטפונים לא רק של הילדים ובני הנוער, וכנראה שאין אחד מאיתנו שלא נתקל בטרנד כזה או אחר שיצא ממנה. החל מסרטוני מפגש מרגשים, ריקודים מוזרים, שאלות מהותיות כמו: "כמה פעמים בשבוע אתה חושב על האימפריה הרומית", הטרנד הלוהט האחרון- ארוחה על פי צבעים ועוד שלל דוגמאות לתוכן שיצא מהפלטפורמה המדוברת.

היום (א') טיקטוק חשפו את סיכום שנת 2023 שלהם, ופירסמו את הרשימות הכי מסקרנות הקשורות בפלטפורמה וביניהן- מי היו היוצרים והאמנים המובילים בשנה האחרונה. מי שכבשה בסערה את המקום הראשון כאמנית הישראלית המובילה של השנה היא לא אחרת מאנה זק, כשאל המקום השני הגיעה נועה קירל, בתזמון מעניין למדי עם פרסום הזוגיות בין יהונתן מרגי, האקס של קירל, לבין זק.

למקום השלישי הגיע הזמן יגל אושרי, שכבש לאחרונה גם לא מעט מצעדי להיטים עם השיר "לצאת מהדיכאון", שהפך לאחד משירי המלחמה הרשמיים ומופיע בכל סרטון של מפגש מרגש בין חייל או חיילת שיוצא הביתה ופוגש את המשפחה והחברים. במקום הרביעי נמצא סטפן לגר, ואחריו ברשימה נטע ברזילי, אבי אבורומי, סטטיק ואגם בוחבוט.

@tiktok Join us as we look back on 2023's most memorable trends, creators and moments with our community: let's scroll back to the best of this #YearOnTikTok ♬ original sound - TikTok

אל המקום התשיעי ברשימה הגיע מרגי, שמסתכל כנראה בגאווה על בת הזוג החדשה שכבשה את הפסגה. את הרשימה סוגרים הצמד נס וסטילה, שאחרי הלהיט הגדול שלהם "תיק קטן" הוציאו בעקבות את המלחמה את השיר "חרבו דרבו" שהגיע עד לשחקנית הפורנו מיה קאליפה והצליחו להפחיד את המעריצים שלה, וגם את של הדוגמנית בלה חדיד והזמרת דואה ליפה.

וואלה! סלבס ניסתה לצלם סרטון אבל האצבעות השמנות שלה לא אפשרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully