וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בביצה: יהונתן מרגי ואנה זק בזוגיות!

עודכן לאחרונה: 15.12.2023 / 16:39

הסטורי שהפליל: אחרי שמועות על כך ששני הכוכבים מבלים לאחרונה יותר מדי יחד, כולל פפארצי של השניים צמודים באל-איי, עכשיו אפשר לספר שצמד הכוכבים הנוצץ בתחילתה של זוגיות. וואלה! סלבס הזוג הזה חתונה?

יהונתן מרגי ואנה זק. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
יגמר בחתונה?/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

לא פעם נהוג להשתמש בביטוי "רעידת אדמה בביצה" בהקשר של ידיעות מפתיעות, אבל אין ספק שהידיעה על הזוגיות החדשה והנוצצת שנחשפה היום (ו') בין יהונתן מרגי לאנה זק הצליחה כנראה להזיז כמה לוחות טקטוקניים, ולא רק תחת רגליהן של נערות בגיל ההתבגרות שמעריצים את השניים (או את האקסים שלהם).

אחרי לא מעט שמועות ותמונות פאפרצי שונות, הזוגיות בין צמד הכוכבים הצעירים והלוהטים סוף סוף נחשפה היום, בצירוף סטורי שאישר את העובדה כי השניים לגמרי מבלים יחד. מרגי העלה סטורי תמים לאחרונה, אך חדי העין יכלו לזהות בו בקלות את ההשתקפות של זק באחת התמונות. ואם היינו צריכים הוכחה נוספת, אז בניגוד לפעמים אחרות, הפעם גם לא נמסרה הכחשה של מי מהצדדים.

אנה זק בסטורי של מרגי. אינסטגרם, צילום מסך
אנה זק בסטורי של מרגי/צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, הזוג החדש מורכב משניים מהכוכבים הכי גדולים שצמחו כאן בשנים האחרונות, שאין ספק שאין אחד שלא יזהה אותם ברחוב, לא משנה מאיזה שכבת גיל הוא מגיע. לשניים כזכור יש גם אקסים מפורסמים מאוד, אחרי שמערכות היחסים הקודמות שלהם היו גם הן מתועדות היטב מכל כיוון.

מרגי היה עד לאחרונה בזוגיות עם ליה שון, עד הפרידה של השניים בחודש אוגוסט אחרי שנה וחצי של זוגיות. אבל עוד לפני כן הוא היה בזוגיות הכי מדוברת של אותה תקופה, עם נועה קירל כמובן, זוגיות שהחזיקה קרוב לשלוש שנים עד לפרידה ששברה את לב המעריצות והמעריצים.

יש שיגידו שקירל היא היריבה הכי גדולה של זק, המתמודדת מולה לא פעם בקטגוריית זמרת הפופ וכוכבת הנוער של המדינה. את השתיים רודפות לא מעט שמועות על ההתנהלויות מאחורי הקלעים וסירובים שונים כביכול להמצא באותם האירועים, שמועות שהוכחשו כמובן על ידי שני הצדדים.

זק מצידה הייתה גם היא בזוגיות ארוכה ומתוקשרת עם הצמר רועי סנדלר, ולאחר שהשניים איחדו כתובות הם החליטו דווקא לפרק את החבילה ונפרדו בינואר לפני כשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully