וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדהמה בביצה: נועה קירל ויהונתן מרגי נפרדו

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 19:52

אחרי שלוש שנים של זוגיות דביקה ושיתוף פעולה מוזיקלי בלתי נשכח, בני הזוג הודיעו שהם מפרידים כוחות בהודעה משותפת. וואלה! סלבס המומה

בווידאו: נועה קירל/צילום: אור גפן

נועה קירל ויהונתן מרגי, הפאוור קאפל של עולם הפופ הישראלי, הודיעו שהם החליטו להיפרד. בני הזוג פרסמו את הידיעה המרעישה בחשבונות האינסטגרם שלהם וכתבו שהפרידה נעשתה בהדדיות ובאהבה רבה.

השניים הכירו לפני שלוש שנים כשלוהקו לפסטיגל והכימיה שהייתה להם על הבמה חלחלה גם לחיים האמיתיים. קירל נפרדה מבן זוגה דאז, הדוגמן ברק שמיר, והתחילה לנהל מערכת יחסים עם מרגי. השניים שיתפו פעולה גם בחייהם המקצועיים והוציאו את הלהיט "אמבולנס", שזה בדיוק מה שוואלה! סלבס צריכה עכשיו.

נועה קירל פרידה. אינסטגרם, צילום מסך
נועה קירל פרידה/צילום מסך, אינסטגרם

בהודעות שפרסמו השניים בו זמנית, זכינו לנוסחים המכובסים הרגילים: "חברים, רצינו שתדעו שאני ויהונתן החלטנו שעדיף לנו בנפרד. כמובן באהבה גדולה ובכבוד הדדי לאחר 3 שנים של זוגיות מדהימה. הכל נעשה בהחלטה משותפת ובחברות ענקית, ואנחנו רוצים לכם על כל האהבה".

מרגי כתב: "היי אהובים, רציתי לספר שאחרי שלוש שנים של זוגיות מדהימה, נועה ואני החלטנו שיהיה לנו טוב יותר בנפרד. חשוב לי שתדעו שהכל נעשה באהבה, כבוד הדדי וחברות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יהונתן מרגי פרידה. אינסטגרם, צילום מסך
יהונתן מרגי פרידה/צילום מסך, אינסטגרם

בחודשים האחרונים בני הזוג התמודדו עם שמועות חוזרות ונשנות אודות פרידה, אבל הכחישו אותן בריאיונות שהעניקו, כולל קירל שסיפרה לוואלה! סלבס שהיא ומרגי כבר התרגלו לספקולציות נבזיות.

וואלה! סלבס חושבת שפאוץ' יכול לפתור כל בעיה, אבל היא רווקה זקנה אז אולי אין לה זכות דיבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully