וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אכפת לי שכל מי שמטומטם היה מת": רון נשר תוקף את אליקו

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 9:51

הראפר השנוי במחלוקת רון נשר מוכר לאנשים רבים בתור אחד שאומר את כל מה שהוא חושב, בלי שום פילטר. את האש שלו כיוון הפעם לשדרן הרדיו אליקו ובת זוגו לירז ששידרו את לידת בנם המשותף בלייב באינסטגרם. וואלה! סלבס פרובוקטיבית

רון נשר. אינסטגרם, צילום מסך
רון נשר/צילום מסך, אינסטגרם

שידור לידת בנם המשותף בלייב באינסטגרם של שדרן הרדיו המוכר אליקו ובת זוגו הצעירה לירז ארז, הצליח להביא כמות צופים מרשימה שגוברת על תוכניות טלוויזיה שמשודרות באותן השעות. מן הסתם שצעד כל כך קיצוני כמו לצלם לידה של ילד מחוץ לגבולות הריאליטי והדוקו הביא איתו גם לא מעט ביקורות חריפות על התנהלות ההורים.

מי שעלה למתקפה הפעם הוא הראפר רון נשר, שבחר במסר אגרסיבי, בלשון המעטה: "טוב אז אחרי לידה של צמד מוזרים בהפרש מאה שנה ביניהם, ראיתם איך אפשר להביא מלא צופים מטומטמים לשידור חי שיביאו לכם מלא לייקים ומלא מתנות. אז קדימה ילדים בטיקטוק תורכם ללמוד ולהחכים אחרי שהשפכתם טחינה ואמא גמרה לכם בפרצוף עם עוד פיגוע בתחת".

"הגיע הזמן לנסות להעלות את הרף והשלב הבא הוא... להביא ילדים בשידור חי! ואל תגידו שלא הזהרתי אתכם מהדור המקולקל הזה ומגיבורי התרבות שלהם! לא יהיה אכפת לי אם בנקישת אצבע כל מי שמטומטם היה מת במקום!", הודיע הראפר השנוי במחלוקת.

הפוסט השני של רון נשר. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט השני של רון נשר/צילום מסך, אינסטגרם

כמובן שוואלה! סלבס לא יכלה להניח לנושא, כמו שהיא לא מצליחה להניח לעוגות גבינה ונכנסה לפרופיל של נשר כדי לבדוק אם הייתה התפתחות כלשהי בעניין. מעבר לכך שגילתה שהראפר השנוי במחלוקת נמצא במהלכו של לייב בעצמו, היא גם ראתה פוסט נוסף בו תיקן את שגיאת הכתיב בפוסט הראשון, טוב לא בדיוק.

"אנשים שמתקנים בתגובות בין "אם" ל-"עם", תדעו לכם שעם לא הייתי בן אדם נחמד הייתי מאחל לכם למות ביחד עם כל אלה שמגיבים "חחח". ?", לשון התגובה. אם עולה בכם צורך לנשום עמוק זה הגיוני ובסדר.

וואלה! סלבס ניסתה לשחרר מהאובססיה שלה ללוזרים אבל הם מצליחים לכבוש את ליבה פעם אחר פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully