וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להקיא, איפה הרווחה?": הרשת גועשת בעקבות לייב הלידה של אליקו ולירז

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 13:48

שדרן הרדיו בן ה-47 וזוגתו בת ה-19 שידרו בלייב באינסטגרם את לידת בנם המשותף הראשון, דבר שגרר לא מעט תגובות מהגולשים ההמומים. זה לא הפריע ל-25,000 מהם לצפות בשידור. וואלה! סלבס פתיחה

אליקו/אינסטגרם

וואלה! סלבס התעוררה לבוקר קרינג'י במיוחד, שהחל בעקבות לייב של שדרן הרדיו אליקו, שהעביר בשידור חי באינסטגרם את לידת בנו הבכור. האם המאושרת לירז ארז בת ה-19 שיתפה פעולה עם הצילומים וכך גם הוריה, שהיו נוכחים במעמד המרגש.

מי שפחות זרמו עם העניין היו הגולשים, שנחרדו מהרעיון של שיתוף פומבי ברגע כל כך אינטימי. "בא לי להקיא" כתבה גולשת אחת, ואילו אחרת הגיבה "ואני שואלת איפה ההורים שלה, שנותנים לאיש כזה הזוי לנצל את התמימות או הטיפשות של הבת שלהם".

אליקו לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל!/צילום מסך, אינסטגרם
בר אווסקר. אינסטגרם, צילום מסך
בר אווסקר/צילום מסך, אינסטגרם

גולשים רבים תהו למה הרווחה לא מעורבת בעניין ואחרים העבירו ביקורת על ההתנהלות של אליקו תוך כדי הלידה: "הוא לא החזיק לה את היד במהלך הלידה פעם אחת, רק צילם והכניס מלא אנשים לחדר. עם זאת שיהיו להם חיים קלים עם הילד ושתמיד יזכו לטוב".

בר אווסקר, בת הזוג של שופטת הכדורגל ספיר ברמן, הניחה את הצחוק בצד: "אנחנו חיות במציאות שבה זוג להט"בקי אוהב, בריא ומפרנס יקבל ביקורת על הבאת ילדים. זה הורס את הילד שיש לו אמא ואמא, להביא ילד לשני אבות זו התעללות, ערכי המשפחה וכדומה. אבל לאליקו מותר".

וואלה! סלבס מוכנה לבוא לברית בתנאי שהתינוק יעבור החלקה יפנית ומניקור מלא לפניץ

  • עוד באותו נושא:
  • אליקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully