וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל, בדל ואפידורל: אליקו ולירז הפכו להורים בלייב באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 12:31

שדרן הרדיו וזוגתו הפעוטה הבטיחו שיעלו בלייב את הלידה של הילד הראשון שלהם ולמרבה ההפתעה והחלחלה, הם אשכרה קיימו. אז מה קורה שם? וואלה! סלבס בלוק

אליקו/אינסטגרם

כאילו מערכת היחסים של אליקו וזוגתו לירז ארז לא הייתה מקריפה מספיק, בשבועות האחרונים השניים הודיעו שיעבירו את הלידה של הילד המשותף הראשון שלהם בלייב ברשתות החברתיות. שדרן הרדיו בן ה-47 וארז בת ה-19 החליטו, למרבה האימה, לקיים.

הבוקר (ג') אליקו התחיל לייב מבית החולים וולפסון ותיעד את זוגתו הכאובה בחדר הלידה, שנראה לדבריו "כמו בר. חסר לי רק צ'ייסר". לירז מצידה קיבלה אפידורל אחרי לילה רווי צירים ונשנשה כדור שוקולד לעיני המצלמה.

אליקו לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
כמובן/צילום מסך, אינסטגרם

אם תהיתם איפה ההורים של לירז בכל הסיפור הזה, הם שוהים עם בני הזוג בבית החולים ואמה של ארז צילמה את הלייב המטריף, שהופסק לטובת הנחת תפילין. לאחר מכן חזר אליקו ללייב ותיעד את הלידה כולה, כולל שאלות טורדניות לרופא, הנחיות ללירז וקבלת נזיפה מהמיילדה המנוסה.

אחרי נגיעה בראש של התינוק, דמעות של התרגשות ובקשות לתפילות מהעוקבים הגיעה הדחיפה האחרונה ואחריה הבכי המיוחל. של אליקו כמובן, וגם התינוק צייץ ברקע והנה, השניים הפכו להורים בפעם הראשונה.

  • עוד באותו נושא:
  • אליקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully