וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: אליקו ובת זוגו הצעירה חשפו שהם מצפים לילד משותף

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 13:48

אחרי פחות משנה של זוגיות שהתאפיינה בעיקר בהמון עליות ומורדות שנגמרו בהצעת נישואים גרנדיוזית במיוחד, השדרן אליקו ובת זוגו הצעירה לירז ארז חשפו לעולם שהם מצפים לילד משותף ראשון

רק בשבוע שעבר וואלה! סלבס סיפרה לכם על זוג שממש בקרוב יחשוף שזכה לביקור החסידה. בזמנו לא יכולנו להגיד בדיוק במי מדובר בעקבות העדפתם של בני הזוג לשמור על ההריון בסודיות לעת עתה, אבל היום סוף סוף אפשר להתרגש יחד: שדרן הרדיו אליקו ובת הזוג שלו לירז ארז הצעירה ממנו ב- 28 שנה מצפים לילד משותף ראשון.

השניים חשפו את הידיעה המרעישה בפוסט שהעלה השדרן לעמוד האינסטגרם שלו, עם תמונה משותפת של השניים וחשיפה של בייבי באמפ כמיטב המסורת וכתב: "יפה שלי, לאהבה שלנו אין סוף. זאת רק ההתחלה. מזל טוב לנו אוהב אותך בעלך לעתיד".

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון אחרי רצף של פרידות וחזרות אחד לשנייה בתוך הזוגיות בה הם נמצאים פחות משנה, אליקו בן ה-46 כרע ברך והציע נישואים לבת זוגו בת ה- 18. רבים הרימו גבה על המהלך בגלל העובדה שהוא גרוש עם ילדים, היא רק חגגה חוקיות לא מזמן והפרש הגילים בין השניים כאמור לא קטן.

אחרי הפרדת הכוחות האחרונה שאנחנו יודעים עלייה השניים העלו פוסט שבישר ששוב חזרו: "אנחנו לא יכולים אחד בלי השנייה". כל מה שנשאר לנו לעשות עכשיו זה לחכות לחתונה שאמורה להגיע. על פי מקורבים לזוג, השניים חשבו לקיים אותה בדובאי אך נאלצו לחשב מסלול מחדש בעקבות המצב הביטחוני ולחשוב על אירוע מצומצם וקטן יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully