וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר אלמליח: "קריית שמונה ומטולה הן לא פחות ראויות מתל אביב"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 12:40

שיר אלמליח, שנולדה וגדלה בקצרין, קוראת לממשלה לנהוג ביד קשה כלפי חיזבאללה: "אולי הפעם נתקוף בלבנון כמו שצריך, בלי לעצור, בשביל שתושבי הצפון יוכלו לשוב לבתים שלהם אחרי כמעט שנה שאין להם בית?!"

שיר אלמליח. אינסטגרם, צילום מסך
שיר אלמליח/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבים רבים מהביצה המקומית מגיבים מאז שעות הבוקר המוקדמות על הצפי לתגובה מצד ארגון חיזבאללה, וקוראים לפעולה מוחצת וקשה מצד ישראל, שתחזיר את השקט לתושבים.

הדוגמנית שיר אלמליח, שנולדה וגדלה בקצרין, פנתה במסר לממשלה: "אולי הפעם נתקוף בלבנון כמו שצריך, בלי לעצור, בשביל שתושבי הצפון יוכלו לשוב לבתים שלהם אחרי כמעט שנה שאין להם בית?! זה לא מעניין שחיזבאללה מורתע, ואנחנו לא אמורים לשבת שוב בחיבוק ידיים ולתת להם לרמוס את הצפון!". אלמליח הוסיפה וכתבה: "יש לנו הזדמנות להיכנס בהם חזק אחת ולתמיד, ולהחזיר לתושבי הצפון את השקט לטווח הארוך! הלוואי שהממשלה הפעם תהיה נחושה לסיים אחת ולתמיד את הסוגייה הזו ותחזיר לתושבי הצפון את השגרה והשקט! קריית שמונה ומטולה הן לא פחות ראויות מתל אביב! המצב הזה נהיה פשוט בלתי נסבל".

שיר אלמליח על האיום מחיזבאללה. אינסטגרם, צילום מסך
לא אמורים לשבת בחיבוק ידיים. אלמליח/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר והיוצר סטטיק, המתגורר בחיפה, כתב: "אין כמו לקום מפיצוצים ולחיות במדינה שאתה פשוט חוזר לישון, כי זאת המציאות".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ירדנה ארזי על האיום מחיזבאללה. אינסטגרם, צילום מסך
לפני שמארגנים טקסים, בואו נחזיר לישראלים את השגרה. ארזי/צילום מסך, אינסטגרם

הזמרת ירדנה ארזי נזכרה בימים שקטים יותר, והתייחסה לטקס הזיכרון ל-7 באוקטובר, שמירי רגב תעמוד בראשו: "היום לפני שנה היינו בחופשה משפחתית ארוכה בצפון. טיילנו בדן ובבית הלל, במפל התנור ובבית חי. הנופים היפים האלה נראים אחרת. האנשים האהובים האלה חיים במציאות הזויה. לפני שמארגנים טקסים בואו נחזיר לישראלים את השגרה, את התקווה ואת הבית!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully