וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן בן ארי: "אחי לחם בזייתון - מי שהחליפו אותו חזרו בארון"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 10:30

הזמר פרסם סטורי שבו התייחס למותם של שלושת לוחמי צה"ל בעזה: "איך אנחנו עדיין מצליחים לעסוק בתפל בזמן שאחים ואחיות שלנו נהרגים?". ירדן ויזל על המצב הביטחוני בצפון: "לא יכולה לדמיין מה עובר על תושבי הצפון"

חנן בן ארי, 12 ביוני 2023. עמית אלקיים, אתר רשמי
חנן בן ארי/אתר רשמי, עמית אלקיים

בעקבות הצפי לתגובה קשה מצד חיזבאללה לאחר שצה"ל ביצע הלילה (ראשון) מתקפת מנע בלבנון נגד ארגון הטרור, מפורסמים רבים הגיבו על שיגור מאות הרקטות לעבר ישראל - וכמובן שגם על שינוי הנחיות פיקוד העורף.

עוד קודם לכן, מי שהגיב על מותם של שלושת לוחמי צה"ל שנהרגו ברצועת עזה, בהם ניתאי מטודי, בנה של יוצאת "האח הגודל" לרה מטודי, היה חנן בן ארי, שפרסם סטורי באינסטגרם שבו סיפר כי עד לפני שבועיים, אחיו לחם בזייתון, השכונה העזתית שבה נהרגו השלושה.

"עכשיו האנשים שהחליפו אותו בגזרה חוזרים בארון", כתב לצד אימוג'יז של דגל ישראל ולב שבור. "איך אנחנו עדיין מצליחים לעסוק בתפל בזמן שאחים ואחיות שלנו נהרגים?", כתב, והוסיף אימוג'י של פרצוף בוכה.

סטורי של חנן בן ארי. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של חנן בן ארי/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם

אקי אבני הגיב על המתקפה הישראלית, ופנה ישירות אל ממשלת ישראל: "להסיר איום זה להמשיך עד שתושבי הצפון יוכלו לחזור הביתה". הוא המשיך: "תוכיחו לנו הפעם שאתם הולכים עד הסוף, לא להפסיק!".

הדוגמנית, מגישת וואלה+ והאמא הטרייה ירדן ויזל שיתפה גם היא ברגשותיה, וכתבה על רקע צילומי מסך של התרעת רבות שקיבלה לטלפון הנייד שלה על האזעקות בצפון: "אם אני בבית מרגישה דריכות ופחד, אני לא יכולה לדמיין מה עובר על תושבי הצפון בבוקר הזה (וכמעט בכל השנה האחרונה). תהיו חזקים. פשוט מתפללת שהסיוט שהמדינה שלנו נמצאת בו ייגמר", כתבה לצד אימוג'י של לב חבוש.

גם השחקנית גל מלכה פרסמה הבוקר סטורי משלה, שבו כתבה: "התעוררתי מוקדם לקולות המטוסים שיוצאים ליד הבית שלי. מהשעה 04:45 ועד עכשיו, ירי רקטות וחדירת כלי טיס בלתי פוסקים לצפון. תושבי הצפון, ליבי ומחשבותיי אתכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סטורי של אקי אבני. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אקי אבני/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם
סטורי של ירדן ויזל. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ירדן ויזל/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם
סטורי של יוסף חדאד. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יוסף חדאד/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם
סטורי של גל מלכה. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של גל מלכה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם

פעיל ההסברה יוסף חדאד הגיב גם הוא על המתרחש בשעות האחרונות, במספר סטוריז שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו. בבולט שבהם הוא פרסם צילום מסך מכתבה של "ניו יורק טיימס", שבה דווח כי חיזבאללה תכנן לירות ב-05:00 לעבר תל אביב, וכתב: "תבינו שמדינת ישראל הייתה יכולה לקום בשעה 05:00 בבוקר עם אזעקות וירי טילים המוני לתל אביב. המשגרים של חיזבאללה כבר היו מוכנים, אבל צה"ל הקדים ויצא במתקפת מנע שסיכלה את האיום".

הוא הוסיף: "אני תמיד אמרתי שדין תל אביב כדין קריית שמונה, והיינו צריכים מזמן לצאת במתקפת מנע על ההתקפות לצפון. צריך עכשיו כבר לשנות את המשוואה, ועל כל טיל שחוצה את הגבול להגיב בעוצמה והתרעה. תנו לצה"ל לדבר בערבית, תמיד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully