וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף חדאד לפרקליט המדינה: "גדעון לוי מסית ואותו לא חוקרים?"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 11:04

הניסיון של פרקליט המדינה להביא לאישור את החקירה הפלילית נגד אייל גולן וקובי פרץ בגין הסתה לאלימות, הצליחה לעצבן את יוסף חדאד שהעלה על המוקד את העיתונאי השנוי במחלוקת, גדעון לוי: "מסית נגד המדינה, מוציא את דיבתה"

יוסף חדאד נגד גדעון לוי. רשת 13 / באדיבות המצולמים, עיבוד תמונה
יוסף חדאד נגד גדעון לוי/עיבוד תמונה, רשת 13 / באדיבות המצולמים

הסערה סביב שיקולו של פרקליט המדינה, עמית איסמן, לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמרים קובי פרץ ואייל גולן בגין הסתה לאלימות נגד תושבי עזה, ממשיכה להביא לתגובות מכל הקשת הפוליטית ככלל ומהצד הימני של המפה בפרט.

בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו מנכ"ל עמותת 'ביחד- ערבים זה לזה', יוסף חדאד, הוא ביקר בחריפות את הבקשה ותקף את העיתונאי גדעון לוי: "פרקליט המדינה, ראיתי שהתחלת להמליץ על פתיחת חקירה נגד כל מיני ישראלים - אז סתם שאלה... מתי תגיע לגדעון לוי?".

"אזרח במדינה שחודשים על גבי חודשים מסית נגד המדינה, מוציא את דיבתה, משקר נגד צה"ל, מתראיין בתקשורת הזרה ומביא לשם את הנרטיב של אויבינו, ובעיקר תורם לעליית השנאה לישראל והאנטישמיות... מה איתו?".

"אתה הרי פרקליט של מדינת ישראל, האינטרס של מדינת ישראל בעיצומה של מלחמה כזו הוא קודם כל להעמיד לדין את מי שפוגע בנו מבפנים, לא?"

הפטריוטים ינון מגל. ערוץ 14, צילום מסך
הפטריוטים ינון מגל/צילום מסך, ערוץ 14
הציוץ של ינון מגל. X, צילום מסך
הציוץ של ינון מגל/צילום מסך, X

נוסף על חדאד, מי שעוד הגיב הוא הפרסונה מערוץ 14, ינון מגל, שהאשים את הפרקליט בגזענות: "גורמים בפרקליטות מסבירים: גם אצל קובי פרץ יש חשד שוא ממוצא מזרחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully