וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אייל גולן: פרקליט המדינה שוקל חקירה פלילית נגד קובי פרץ

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 12:04

פרקליט המדינה עמית איסמן שוקל לפתוח בחקירה פלילית בגין הסתה לאלימות נגד תושבי עזה, זאת בעקבות ההתבטאויות של הזמר לאחר מתקפת 7 באוקטובר

קובי פרץ ודודי אמסלם. ראובן קסטרו
קובי פרץ והשר לשיתוף פעולה אזורי דוד אמסלם/ראובן קסטרו

לאחר שהזמר קובי פרץ גורש מבסיס בצפון הארץ, שלטענת צה"ל הגיע למקום מבלי לתאם וללא אישור מתאים, הוא פרסם בעמוד האינסטגרם שלו פוסט שבו הביע תסכול וזעם, וטען כי הוא גורש מהבסיס לא בגלל חוסר בתיאום מול הגורמים הרלוונטים, אלא משום שהוא נוהג לשיר בהופעותיו "שיישרף לכם הכפר", וש-"שעזה תישרף".

אם זה לא היה מביך מספיק לפרץ, עכשיו מתברר שפרקליט המדינה עמית איסמן שוקל לפתוח בחקירה פלילית בגין הסתה לאלימות נגד תושבי עזה

בפוסט שהעלה אחרי סילוקו כתב בחריפות: "במשך חמישה חודשים, מיד מפרוץ המלחמה, קיבלתי על עצמי להופיע בהתנדבות מול חיילי צה"ל ולתרום לחיזוק רוח חיילנו היקרים. קיימתי עשרות הופעות, אולי יותר מכל זמר אחר בארץ, וקידשתי שם השם ברבים בחלוקת תפילין לחיילים מכספים ותרומות שגייסתי למען מטרה זו מיהודים בארץ ובעולם".

קובי פרץ מדבר לחיילים לאחר שגורש מבסיס צה"ל בצפון/עמוד האינסטגרם של קובי פרץ

"נותן את הלב והנשמה כדי לשמח מי שעומדים על משמר ארצנו. לצערי, הערב, חוויתי ביזיון כזה שאני לא יודע את נפשי מרוב צער ועוגמת נפש. למרות שאני חולה, נסעתי שלוש שעות עד למחנה ירדן שנמצא על גבול לבנון, בדרך תפס אותנו מטח טילים מטורף ובמשך דקות ארוכות מצאתי את עצמי משתטח על האדמה ומתפלל שרק לא אפגע".

"ממשיך עוד צפונה למרות האיומים והחשש הבטחוני בנסיעה עד לבסיס להופעה שהוזמנה על ידי צה"ל ושנקבעה מראש לפני למעלה משבוע ולתדהמתי, כשאני על הבמה, מולי עשרות חיילים שרק מחכים שאתן להם רגעים של שמחה ולפתע פתאום מישהו כיבה את החשמל ואמר לי 'עוף מפה, אין לך אישור להופיע כאן'".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
איתמר בן גביר קובי פרץ. ארן חן,
קובי פרץ והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר/ארן חן

"הייתי בהלם, לא הבנתי מה קרה, אז אמרו לי, 'לא רוצים אותך פה כי אתה שר 'יישרף לכם הכפר. ניסיתי למחות, להגיד 'אתם אלו שהזמנתם אותי, נסעתי שעות בדרכים במיוחד, זה בכלל בהתנדבות. ההופעה תואמה ופורסמה מראש כבר לפני שבוע, למה אתם פוגעים בי ובחיילים ככה בבושת פנים?'".

"החיילים ניסו גם הם למחות נגד אותו מפקד אך אמרו לי 'זו הוראה מלמעלה, אין לך אישור ותצא מכאן'. שכח רק אותו מפקד חצוף שהצבא הוא זה שהזמין אותי כבר לפני שבוע יצא פרסום לזה ובטח שאני לא מגיע לאף בסיס על דעת עצמי".

"אני שואל את עצמי 'למה?', על זה שאני שר שעזה וכל המחבלים ימח שמם יימחו מעל האדמה? שאני מאחל למחות את זכר עמלק? על זה אני לא בסדר? תגידו, השתגענו? ככה צה"ל רוצה לנצח? זו רוח הלחימה? אחרי חמישה חודשים, עכשיו מסתבר שאסור חס וחלילה לקלל אותם כי חס וחלילה מה העולם יגיד".

חיים של אבא קובי פרץ. רשת 13, צילום מסך
קובי פרץ/צילום מסך, רשת 13

"הבושה לא עליי אלא על המדינה ועל מפקדי צה"ל. אתם אלו שמאפשרים את הרפיסות מול אויבינו כאילו לא למדנו דבר מ-7 באוקטובר", חתם פרץ בזמנו.

כעת נשאלת השאלה האם באמת יזומן פרץ לחקירה פלילית על ידי הפרקליט ואיך תסתיים הפרשייה.

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully