וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן בן ארי עצר את השיר באמצע - ופנה לפרודתו שישבה בקהל | צפו

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 9:44

הדסה וילדיה מהזמר-יוצר המצליח הגיעו אל הופעתו, אותה הוא עצר כדי לדבר אליה ישירות מהבמה: "שותפה שלי, מדהימה ויוצאת דופן". הוא גם ביקש מהקהל "להתפלל בשביל הילדים שלי, מאמין שיהיה טוב"

חנן בן ארי פונה לפרודתו מהבמה/יחסי ציבור

יומיים לאחר שפרסם כי הוא ואשתו, הדסה, נפרדים אחרי 16 שנות נישואים ושבעה ילדים, חנן בן ארי התייחס לפרידה שהכתה בהלם את ביצת הבידור הישראלית - וביקש להודות לה על כל מה שעברו ביחד.

"הילדים שלי נמצאים פה היום", אמר בן ארי בתחילת דבריו לקול קריעות הקהל במהלך הופעה שקיים אמש (שלישי) בבית גוברין. "גם אמא של הילדים שלי נמצאת פה היום. לא יודע איך אומרים עלייך - פרודתי לעתיד? שותפה שלי, מדהימה ויוצאת דופן. זה זמן טוב להגיד תודה על כל מה שעברנו ועל כל מה שנעבור".

חנן בן ארי עם אשתו הדסה והמשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
"יהיה טוב". הדסה וחנן בן ארי עם כמה מילדיהם/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך, פנה בן ארי אל הילדים שלו, שכאמור נכחו גם הם בהופעה, ואמר להם בקול נרגש: "ילדים שלי, אני אוהב אתכם. קיבלתם מלא שריטות ממני, אבל זה יוליד מכם כמו עץ - צריך קצת זבל בשביל לצמוח".

בפנייה אחרונה אל הקהל, ביקש בן ארי: "אני תמיד מתפלל על חיילים וחיילות ועל ילדים שעוברים חרם - אבל ערב אחד כולם, נעשה את זה בשביל הילדים שלי. אני מאמין שיהיה טוב" - ואז החל לשיר את "אמן הילדים", אחד מלהיטיו הרבים, שלפתע מקבל משמעות חדשה וקורעת לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully