וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן בן ארי מתגרש מאשתו - וחוטף: "השתן עלה לו לראש"

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 10:54

אחרי שהזמר-יוצר ואשתו הודיעו על פירוק החבילה, הגולשים הביעו עליו כעס של ממש. אחד מהם כתב: "אתה מסונוור מחיי הלילה", אחר תהה: "כולם לוקחים כדורים לגירושים?"

חנן בן ארי ואשתו הדסה. אינסטגרם, צילום מסך
בזמנים טובים יותר. הדסה וחנן בן ארי/צילום מסך, אינסטגרם

כשהזמר-יוצר חנן בן ארי ואשתו הדסה, להם שבעה ילדים, הודיעו שלשום (שבת) על פרידתם, רבים הופתעו מההכרזה, שכן השניים נמצאים בזוגיות כבר יותר מ-16 שנה.

"אנחנו נפרדים. בלב שבור וכואב, אבל בידיעה פנימית ברורה שניסינו ונלחמנו, ונאבקנו עד הסוף. יש רגעים שאין ברירה אלא להסתכל למציאות בעיניים ולהודות בכנות שהפרדנו", כתב המוזיקאי בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 231 אלף עוקבים. "אנחנו ממשיכים לגור בשכנות, בחברות ובשותפות - לא רק עבור הילדים, אלא גם עבורנו. אנחנו משחררים ומברכים זה את זו בהשלמה, ומאחלים אחד לשנייה את כל הטוב שבעולם".

מותאם לבוקסה - חנן בן ארי עם אשתו הדסה והמשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
מפרקים את החבילה. חנן והדסה בן ארי עם כמה מילדיהם/צילום מסך, אינסטגרם

גולשים רבים ברשת הגיבו בתהדמה על ההכרזה של בני הזוג לשעבר, והגיבו בהודעות שלקחו קשה מאוד את דבר הפרידה. "איזה דבילי. שבעה ילדים - חלאס, מה קרה פתאום? עכשיו נולד תינוק", כתבה גולשת אחת. "ייתכן שכולם לוקחים כדורים בעד גירושים?", תהה גולש אחר. "בלב שבור? מי שובר את ליבו במתכוון? שיישארו ביחד ויאחו את 'הלב השבור'", קראה אחרת.

התגובות הקשות לא עצרו. "משהו מטורף קורה בחברה שלנו, הכל מתפרק ומתפורר. לאן נגיע?", הוסיף גולש נוסף. "חנן, איזה ב'לב שבור', אתה מסונוור מהבמות ומחיי הלילה, רוצה שקט מהילדים וחושב שבחוץ תותים - אז זהו, שלא", כתב גולש אחר. "שהשתן לא יעלה לך לראש, הכל זמני בעולמנו", הביע את דעתו עוד גולש.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
חנן בן ארי, ביתן 2, אקספו תל אביב, אוגוסט 2023. דניאל כהן,
יפרק את הכאב בשירים? חנן בן ארי/דניאל כהן

כאמור, הקריאות המאוכזבות הרבות בנוגע להחלטתם של השניים לפרק את החבילה, במיוחד לאור העובדה כי הם ביחד מאז שהיו בני 20 ושיש להם שבעה ילדים משותפים, הוציאה את ה"מיטב" שבתגובות, אך היו כאלה שיצאו להגנתם של השניים. "תסתמו כבר, אף אחד לא יודע מה הם עוברים ומה יש שם. תתביישו, ואם אין לכם משהו טוב להגיד אז פשוט שקט", קרא גולש לאלו שביקרו את הפרידה של בני הזוג לשעבר.

"שאפו על הכנות, מלא הצלחה הלאה, כל אחד בנפרד", כתב עוד גולש, "אנחנו, הקהל, צריכים לזכור לא לשפוט ברגע שכזה, אלא רק לתת את הכוח הלאה. אין לנו מושג מה קורה מאחורי דלת סגורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully