וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן בן ארי הגיע ושיתף מהלוויות הנרצחים בטבח במג'דל שמס

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 16:14

לאחר שהעלה סטורי בו קרא לעוקביו להגיע למג'דל שמס ולחלוק כבוד אחרון לילדים שנרצחו, הזמר והיוצר עמד במילותיו, הגיע ללוויות ושיתף את העוקבים בחוויה המרסקת

חנן בן ארי בדרך להלוויות הנופלים/אינסטגרם

ההלוויות בעקבות הטבח שהתרחש אתמול (שבת) במג'דל שמס והביא לנפילתם של 12 בני אדם - ברובם ילדים וילדות, התרחשו היום (א') והביאו אלפי אנשים מכל הקשת הפוליטית, שליוו את הנרצחים בדרכם האחרונה.

אמש הזמין הזמר חנן בן ארי את עוקביו להצטרף אליו בהגעה למג'דל שמס ובניחום המשפחות האבלות. כמובן שבן ארי עמד במילותיו, הגיע ותיעד את המראות הקשים להכלה, אם זה התמונות שהעלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו ממגרש הכדורגל בו האסון התרחש, אם זה מההלוויה ההמונית והקשה ואפילו מביקור בבית של עלמה איימן פכר אלדין בת ה-11, שנרצחה באסון הנורא.

חנן בן ארי בהלוויה במג'דל שמס. אינסטגרם, צילום מסך
חנן בן ארי בהלוויה במג'דל שמס/צילום מסך, אינסטגרם
חנן בן ארי בהלוויה במג'דל שמס. אינסטגרם, צילום מסך
חנן בן ארי בהלוויה במג'דל שמס/צילום מסך, אינסטגרם
חנן בן ארי בניחום אבלים במג'דל שמס/אינסטגרם

"זאת עלמה" כתב הזמר בסרטון שצילם בסלון ביתה של הילדה המנוחה, בו נתלתה תמונתה, "בת11, ספורטאית מצטיינת. בת יחידה במשפחה של בנים. החיוך של הבית. האור של אמא שלה. הלכה לשחק במגרש עם משפחה וחברים ולא חזרה".

בן ארי המשיך וחיבק במילותיו גם את הוריה של עלמה ז"ל: "אנשים אצילי נפש, עוד מצאו כוחות לחזק אותנו ולבקש 'הלוואי שתהיה ביננו ברית של חיים, לא רק של מוות'". הלוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully