וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן בן ארי תוקף את הכנסת: "תתעוררו על החיים שלכם"

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 21:06

הבחירה של כנסת ישראל לצאת לפגרה, בזמן שיש חיילים שנלחמים בכל הגזרות וחטופים שנמצאים כמעט חצי שנה בשבי החמאס, הכעיסה אזרחים רבים וגם את הזמר חנן בן ארי שעלה למתקפה. וואלה! סלבס תחזירו אותם הביתה עכשיו

חנן בן ארי. אינסטגרם, צילום מסך
חנן בן ארי/צילום מסך, אינסטגרם

ההצבעה שהתקיימה אתמול (ג') בוועדת הכנסת ובסופה הוחלט על יציאה לפגרה במהלך החודש הקרוב, הצליחה לגרום לזעם אצל ישראלים רבים והוכיחה לנו כמו תמיד שגם אם חשבנו שהניתוק לא יכול להיות בולט יותר, הם תמיד מצליחים למצוא תחתית חדשה להגיע אלייה.

רק הבוקר, המנחה והשחקנית רותם סלע, הביעה את תסכולה מתפקוד הממשלה: "מחדל אחרי מחדל אחרי מחדל. כבר אין מילים לתאר את הייאוש מהממשלה הנוראית ביותר שהיתה מאז קום המדינה. אובדן בושה, אובדן מוסר וערכים אפס בלקיחת אחריות. צאו לפגרה ובבקשה רק אל תחזרו".

סלע היא ממש לא היחידה בביצה המקומית שתקפה את ההחלטה, גם הזמר חנן בן ארי העלה הערב סטורי זועם לחשבון האינסטגרם שלו, בו תקף את ההחלטה המכעיסה: "בחזית ובשבי אין פגרה", כתב והוסיף את ההאשטאג: "תתעררו על החיים שלכם".

ברקע ההחלטה המכעיסה, התפרסמה גם עדותה המצמררת של החטופה המשוחררת עמית סוסנה בניו-יורק טיימס על ההתעללות המינית הקשה שעברה בשבי על ידי החוטף שלה.

הסטורי של חנן בן ארי נגד הממשלה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של חנן בן ארי נגד הממשלה/צילום מסך, אינסטגרם

מי שלא יכל לסבול את העובדה שזה כנראה לא המקרה היחיד, שיש עדיין 134 גברים ונשים בכל הגילאים כמעט שכלואים ונתונים לחסדיהם של חיות האדם- מחבלי החמאס, הוא מנחה הטלויזיה אסי עזר.

יש מצב שעזר לא טרח אפילו לפנות לממשלה כי אין באמת מי שיקשיב, אז הוא החליט להפנות את הסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם, לעוקבים שלו: "לממשלה הזאת לא באמת אכפת מהחטופים שלנו. בבקשה חפשו בעמודי האינסטגרם והפייסבוק של כל השרים והשרות, כמה מהם כתבו היום משהו על עמית סוסנה הגיבורה?", שאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הסטורי של אסי עזר נגד הממשלה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אסי עזר נגד הממשלה/צילום מסך, אינסטגרם

"תתכונו להתאכזב", הודיע והמשיך: "אישה שכל כולה אומץ וגבורה- אפס התייחסות. הם עסוקים בפגרה שלהם, עסוקים בלסדר עניינים עם המפלגות החרדיות שלא תיפול להם הקואליציה... לא אכפת להם מהחטופים, אם היה אכפת להם- הם כבר היו פה", חתם מנחה הטלוויזיה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully