וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הממשלה הנוראית ביותר מאז קום המדינה": רותם סלע במסר חריף

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 13:17

אחרי ההצבעה אתמול בוועדת הכנסת על יציאה לפגרה במהלך החודש הבא, לרבים לא נותרה עוד סבלנות לנבחרי הציבור האמורים לייצג אותנו נאמנה. בין אלו שיצאו למתקפה הייתה גם המנחה והשחקנית שתקפה: "צאו לפגרה ובבקשה רק אל תחזרו". וואלה! סלבס זועמת

רותם סלע נגד הממשלה. אינסטגרם, צילום מסך
רותם סלע נגד הממשלה/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית והדוגמנית רותם סלע לוקחת חלק בהפגנות ואירועים שונים למען החטופים ומעלה זאת לעמוד האינסטגרם שלה ופועלת לא מעט למען ההסברה הישראלית. בעבר היא העלתה תכנים פוליטיים וחטפה לא מעט אש, ולמרות זאת החליטה לעלות שוב למתקפה מול הממשלה- ולא חסכה במילים.

הבוקר (רביעי) המגישה אולי הכי עסוקה בתעשייה הביעה את דעתה הנחרצת על כך ש-120 חברי הכנסת, שאמורים לייצג ולפעול למען הציבור, יצאו בחודש הבא לפגרה בזמן ש-134 חטופים נמצאים עדיין בשבי החמאס ומדינת ישראל כולה נמצאת עדיין במלחמה.

"מחדל אחרי מחדל אחרי מחדל", כתבה סלע ובסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה והמשיכה: "כבר אין מילים לתאר את הייאוש מהממשלה הנוראית ביותר שהיתה מאז קום המדינה". ואם זה לא הספיק כדי להבין את דעותיה של סלע על הממשלה ולברי הכנסת, היא המשיכה: "אובדן בושה, אובדן מוסר וערכים אפס בלקיחת אחריות. צאו לפגרה ובבקשה רק אל תחזרו".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

  • עוד באותו נושא:
  • רותם סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully