וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מההרוגים בעזה: ניתאי מטודי, בנה של כוכבת "האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 21:50

ניתאי מטודי ז"ל שנפל בקרבות בעזה, הוא בנה של יוצאת האח הגדול לרה מטודי. חבריה לעונה השתתפו בצערה וספדו לו

לארה מטודי. רן יחזקאל,
לארה מטודי/רן יחזקאל
ניתאי מטודי ז"ל. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניתאי מטודי ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

את לרה מטודי הכרנו ככוכבת העונה הקודמת של "האח הגדול". הערב (שבת) התבשרנו על מותם של שלושה חיילים בקרבות בעזה, אחד מהם הוא בנה - ניתאי מטודי ז"ל, בן 23 בנופלו, מאשקלון, לוחם בגדס"ר 6310, חטיבת 'ירושלים' (16), שנפל בקרב במרכז רצועת עזה.

חבריה של לרה לתוכנית מיד דאגו לנחם אותה וספדו: "עכשיו שמותר לפרסום, הלב שלי כואב, שורף!", כתבה סתיו קצין בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, "לרה ואני עברנו המון יחד באח, אני אוהבת אותה מאוד. לרה אישה מאוד שמחה, שאת ההומור שלה אי אפשר לקחת לה! עד שהגיע יום שישי הארור".

"באותו היום היא שלחה לי הודעה והתכתבנו קצת באינסטגרם, היא לא ידעה עדיין כלום ופתאום הוסיפו אותי לקבוצה שבה היו כל מתמודדי האח - ושם הבנתי שהבן של לרה נרצח בעזה".

"באותו הרגע נזכרתי במוות של אבא שלי! נזכרתי בכל הימים הראשונים שמישהו מודיע לך שמישהו הכי קרוב אלייך נהרג! זה הסיוט הכי גדול של כולנו, לאבד בן זה יותר כואב מלאבד כל אחד! זה לא נתפס שאמא צריכה לקבור את הבן שלה".

סתיו קצין מגיבה לנפילתו של ניתאי מטודי. אינסטגרם, צילום מסך
סתיו קצין מגיבה לנפילתו של ניתאי מטודי/צילום מסך, אינסטגרם
יובל מעתוק מגיבה לנפילתו של ניתאי מטודי ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
יובל מעתוק מגיבה לנפילתו של ניתאי מטודי ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

אורי נגר שיתף: "זה תמיד כואב וכשזה קרוב זה אף שורף. לרה אהובה, הצחוק המתגלגל שלך נדם לו והניצוץ בעינייך דומע. כמה פחדת, כמה סיפרת לי שאת לא ישנה בלילות תוך כדי שאנחנו מבקרים בסיסים ומחזקים חיילים".

"אני יודע שאמא רוצה בן חי ובכך זאת, בנך הסב לך גאווה גם בנופלו כגיבור ישראל. אני מחבק אותך באהבה ואין לי מילים לנחם. את אישה מיוחדת, מלאה בלב וכולנו כאן איתך".

גם יובל מעתוק השתתפה בצערה ובתגובה בלעדית לוואלה סלבס מסרה: "אני עדין לא מצליחה לעכל את הבשורה הקשה הזאת. לרה היקרה, בן אדם שמלא בשמחת חיים ופתאום לראות אותה ככה שבורה. אובדן קשה מאוד, יהי זכרך ברוך ניתאי, גיבור ישראל. לרה מבטיחה לך שאהיה כאן בשבילך תמיד".

אורי נגר מגיב לנפילתו של ניתאי מטודי ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
אורי נגר מגיב לנפילתו של ניתאי מטודי ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

ספיר בורגיל מסרה את תנחומיה בתגובה בלעדית לוואלה סלבס גם כן: "הלב שלנו שבור. לרה אחותי איזה צער! קיבלנו את הבשורה הקשה אתמול ומאז אנחנו מלווים את לרה חברתנו האהובה ומשפחתה. ניתאי היה ילד מדהים עם הרבה מאוד תוכניות שחזר מטיול במיוחד לארך כדי להתגייס ולשרת את המדינה".

"חיוך שתמיד היה חלק ממנו ורצון לעזור ולסייע. לרה אהובה ובני המשפחה - החיים מולכים אותנו לעיתים למקומות קשים להתמודדות - אנחנו מחבקים אותך ומתפללים שתצליחי להיות חזקה בשבילך ובשביל כל המשפחה. שנדע ימים טובים ובשורות טובות אמן אוהבת אותך".

שי לי עופרי בורגיל כתבה לוואלה סלבס: "כאב שאני לא יכולה להסביר ובלתי נתפס, הילדים של לרה הם כל עולמה! ניתאי התגייס למילואים בתחילת המלחמה ומאז היא אני יודעת שהיא לא ישנה, היא כל כך פחדה ודאגה מהרגע הנורא הזה".

"מהמעט שהכרתי את ניתאי מדובר בבחור מלא שמחת חיים ולב ענק, ומלא באהבה אבדה גדולה תנחומיי ללרה ומשפחתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully