וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היו סיטואציות שאיבדתי את העשתונות": לרה מסכמת את השהות בבית האח

10.7.2023 / 10:09

אחרי תקופה של 41 ימים בבית האח הגדול, לרה מטודי, המודחת השישית מבית האח הגדול, מסכמת את החוויה בפוסט מרגש ואומרת: "אני לא מצטרעת על שום דרך או מעשה שעשיתי". וואלה! סלבס 15 דקות תהילה

תמונות ראשונות של לרה אחרי ההדחה מבית האח הגדול. רשת 13,
יאללה ביי/רשת 13

המודחת השישית מבית האח הגדול, לרה מטודי, לקחה לעצמה כמה שעות להסתנכרן מחדש עם העולם, והעלתה פוסט לאינסטגרם בו היא מסכמת את החוויה בבית האח הגדול: "אפשר להגיד שעברתי חוויה ומסע דרך. מסע שללא ספק שינה לי את החיים מקצה לקצה" כתבה לרה אחרי 41 יום בבית המדובר במדינה.

"למדתי על עצמי המון דברים חדשים, הכרתי אנשים חדשים שחלקם הפכו כבר להיות חלק מהמשפחה שלי" הוסיפה מטודי, שהייתה סוג של אמא שומרת ומייעצת לחלק מהדיירים בבית. נראה שלמרות שלא בילתה המון זמן מחוץ לבית האח, כבר דאגו לעדכן אותה באיך דברים היו נראים על המסך: "אולי חלקכם ראיתם בי איזה צד של רוע או שנאה אני רוצה להגיד שלא תמיד הכל נראה כמו שזה נראה" כתבה.

פוסט הפרידה של לרה. אינסטגרם, צילום מסך
לא סתומה/צילום מסך, אינסטגרם

"רק מי שנמצא בתוך הבית הזה יכול להבין את סיר הלחץ שאתה נמצא בו, לפעמים היו סיטואציות שבהן איבדתי את העשתונות אבל אין מה לעשות, זה חלק ממי שאני", הוסיפה המודחת הטריה, שלא שכחה להוקיר תודה על התמיכה שקיבלה: "תודה על זה שהייתם שם גם בשעות הקטנות של הלילה ודאגתם לתעד כל רגע ורגע שלי. תודה למשפחה היקרה שלי ולחברים על התמיכנה וההשקעה".

את הפוסט חתמה עם יריית פתיחה לדרך חדשה: "עכשיו אני מתחילה מסע חדש, כן זה לא יהיה קל ויש לי הרבה עבודה לפניי, אבל אני בטוחה ומאמינה שאני אצליח". נקווה לשמוע עוד קצת מהלא-סתומה האהובה עלינו, שהייתה משמעותית לחלק רחב מהבית.

וואלה! סלבס התחילה גם לקרוא לאנשים "סתומה", רק חבל שהשכנה מועד הבית פחות התחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully