וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה סתומה? תמונות ראשונות של לרה אחרי ההדחה

10.7.2023 / 9:13

אחרי 41 ימים בבית "האח הגדול" והתנהלות שנויה במחלוקת, הודחה אתמול לרה מטודי שסיפקה לא מעט רגעי עניין (וצחוק) בתכנית. וואלה! סלבס סתומה

תמונות ראשונות של לרה אחרי ההדחה מבית האח הגדול. רשת 13,
לא סתומה בכלל/רשת 13
תמונות ראשונות של לרה אחרי ההדחה מבית האח הגדול. רשת 13,
ואיזה לוק!/רשת 13

אמש (א') שודר מה שיוכתר, ככל הנראה, לאחד מהפרקים הקשים ביותר שנראו בתולדות "האח הגדול", במהלכו התאגדו דיירות הבית במעשה בריוני מול סתיו קצין שנדחקה בתור על המקלחת והפן. מי שלקחה חלק במעשה הייתה גם לרה מטודי, במה שכנראה סימן את המסמר האחרון שהוביל לבסוף להדחה שלה.

מטודי הייתה מהדיירות המסקרנות והמשעשעות ביותר שנכנסו לפני 41 ימים לבית האח. עם מבטא כבד ואוצר מילים משעשע, שסיפק לא מעט עבודה למתמלל התכנית, לרה נכנסה לבית והייתה תחילה לאחת מהדיירות האהובות בו. אך עם הזמן, נחשפו גם צדדים נוספים שלה, בעיקר בזכות סתיו שלחלוטין מצליחה להטריף את דיירי הבית ולהוביל את חלקם לטונים גבוהים והתנהגות שלאחר מכן הם מצטערים עליה.

קהל הצופים התחלק בין אלו שתמכו בה, לבין אלו שתמכו בכך שהיא תעלה במדרגות, וכך הגענו לאחת מההדחות אולי מהמפתיעות של העונה, של דיירת שללא ספק הייתה מהבולטות בה. אז היי שלום לרה, מבטיחים להמשיך להגיד את המילה "סתומה" במבטא שלך לפחות עד כניסת הז'רגון האייקוני הבא!

וואלה! סלבס נדחפה פעם בטירונות בתור למקלחת, אבל רק כדי להרוויח עוד זמן בשעת ט"ש כדי לאכול מנה חמה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully