וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: הקשר של עדן פינס ואושר כהן מעלה הילוך

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 14:16

על פי מקורבים לשניים, הדוגמנית והזמר נפגשים גם כשהם רק לבדם, בלי שמישהו מנסה לכסות על הסיפור שלהם. אחד המקורבים טען: "זה עניין של זמן עד שהם יצהירו על זוגיות"

מותאם לבוקסה - אושר כהן ועדן פינס. שי פרנקו, דודי חסון,
מותאם לבוקסה - אושר כהן ועדן פינס/שי פרנקו, דודי חסון

כבר תקופה לא קצרה שכל אתרי הרכילות עסוקים בקשר של עדן פינס ואושר כהן, וכעת מסתבר כי השניים העלו אותו שלב - והעניינים ביניהם מתחממים.

אחרי שהקשר בין השניים החל כידידות בלבד, שבמהלכה הם הסתובבו כחלק מחבורה שכללה גם את אלין כהן, דני לוי, ירדן אדרי וחברים משותפים נוספים, לכולם מסביב היה ברור שבין השניים יש עניין הרבה מעבר לעוד ידידות.

צמודים מאוד. פינס וכהן

אושר כהן ועדן פינס במסיבת יום ההולדת של אלין כהן/צילום מסך מתוך אינסטגרם - aline_cohenn

על פי מקורבים לשניים, הדוגמנית והזמר נפגשים גם כשהם לבדם, "בלי גלגל חמישי" או מבלי שמישהו מנסה לכסות על הסיפור שלהם, ונראה כי מה שנרקם ביניהם מתפתח לכיוון של קשר זוגי. "זה עניין של זמן עד שהם יצהירו על זוגיות", אמר אחד המקורבים.

"עוד מוקדם לקרוא לזה זוגיות, אבל כן, יש שם משהו שהוא מעבר לקשר חברי רגיל", סיפר מקורב. "אושר חיזר אחריה כבר מההתחלה, אבל זה היה רק חיזור. עכשיו זה כבר לגמרי עלה שלב, ויש ביניהם משהו רומנטי. זוגיות? ימים יגידו, אבל יש מצב טוב שזה יתממש וייצא לעולם ממש בקרוב".

כזכור, השניים בילו בחודש שעבר בחופשה משותפת ביוון, אליה הצטרפו גם אחותה של פינס, בן הזוג שלה - והם גם נראו קרובים במיוחד במסיבת יום ההולדת של כהן שהתקיימה לפני כחודש.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של כהן, מסר: "אין תגובה". מטעמה של פינס לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully