וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 10,000 ש"ח: המחזר העשיר של עדן פינס לא חסך במתנה | צפו

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 18:43

עדן פינס מבלה בחודשיים האחרונים לא מעט מעבר לים, ואפילו לנו כבר קשה לעקוב אחריה. למרות זאת, המחזר האלמוני והעשיר שלה עדיין מצליח

עדן פינס בשמלה אוריה עזרן. מסך אינסטגרם edenfines,
עדן פינס/מסך אינסטגרם edenfines

אם יוצא לכם לראות את הדוגמנית הלוהטת עדן פינס מבלה בפריז, באיביזה וברביירה הצרפתית, ובין לבין גם מגיחה לישראל לקטנה, ואתם לא מבינים איך היא עושה את זה או איך אפשר לעקוב אחרי שגרת היום יום שלה - אז אתם ממש לא לבד.

פינס, שעוד לפני שהייתה רווקה הייתה רגילה להיות על מצב טיסה, עושה זאת בקצב מסחרר אפילו יותר מאז שנפרדה מהארוס לשעבר, הכדורגלן מתאיס נורמן. אך למרות שהיא מקפצת בין יבשות בלי סוף, עדיין יש מי שמצליח למצוא אותה בכל פעם מחדש.

הדוגמנית נמצאת בימים אלו ברביירה הצרפתית בקאן לצורך צילומים - וההיי לייט של יום הצילומים לא היה סיומו של היום המפרך, אלא המתנה המטורפת שקיבלה היישר לסט הצילומים. כיאה לרוח התקופה, פינס העלתה סרטון של זר פרחים ענק, כזה שוואלה סלבס מעולם לא קיבלה, שמורכב מ-400 ורדים ושווה מעל עשרת אלפים שקלים.

הסטורי של עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
מקבלת את הזר המוגזם. הסטורי של עדן פינס/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
צרות של עשירים. הסטורי של עדן פינס/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
נו, ממי זה?/צילום מסך, אינסטגרם

מקורבים לפינס מספרים כי זו לא הפעם הראשונה בשבועות האחרונים שבה היא מקבלת זר מטורף: מדובר בפעם השלישית, והוא מגיע בכל פעם בליווי מתנה יוקרתית שפינס שומרת לעצמה ולא מעלה לרשתות. כעת נשאר לנו (וגם לה) להבין במי מדובר ולנסות לגרוף אותו לצד שלנו.

לפי מקורביה של פינס, זהותו של המחזר אינה ידועה ומשובר באדם שעוקב אחרי כל לוקיישן בו היא נמצאת ועם המשאבים שיש לו, מצליח כאמור לאתר את הלוקיישן המדויק כל פעם מחדש.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully