וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביחד או לא? זה מה שבאמת קורה בין עדן פינס ואושר כהן

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 14:45

לאחר שדווח כי הדוגמנית והזמר נמצאים ביחד מזו תקופה, מקורבים מסרו כי הוא שלח אליה שלל מחוות - וכי הם נוהגים לבלות ביחד בעיקר במסעדות ובבתים של חברים, ולא שניהם לבדם

אושר כהן ועדן פינס במסיבת יום ההולדת של אלין כהן/צילום מסך מתוך אינסטגרם - aline_cohenn

עדן פינס ואושר כהן מבלים יחד לא מעט בשבועות האחרונים, ובאמת כולנו היינו בהם מהידיעות על כך שהשניים מתקרבים - אבל האם היחסים ביניהם באמת התחממו, או שאנחנו כבר יכולים לצפות לשיר אהבה חדשה של כהן?

כזכור, השניים היו מאורסים לאחרים: פינס לכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן וכהן לסהר נועם. הוא ביטל את האירוסים זמן קצר אחרי שאלה התרחשו, בעוד היא פירקה את החבילה בזמן חיפושי לוקיישן לחתונה - ומאז, השניים רווקים.

על אף שהם מבלים ביחד לא מעט לאחרונה וברקע הפרסומים על הזוגיות החדשה שהם מפתחים, השניים לא הרימו הילוך - אלא להיפך: פינס נמצאת בשבוע האחרון באיטליה, לשם הוזמנה כאורחת כבוד למרוץ פורמולה, בעוד כהן נשאר בישראל.

מותאם לבוקסה - אושר כהן ועדן פינס. שי פרנקו, דודי חסון,
אולי תחליטו? פינס וכהן/שי פרנקו, דודי חסון

לפי מקורבים של הזמר בן ה-25, כהן הוא מחזר נלהב ששלח אל הדוגמנית והמגישה בת ה-27 שלל מחוות. עם זאת, הם אמנים מבלים יחד לא מעט, אך הם עושים זאת במסעדות ובבתים של חברים (למשל במסיבת יום הולדתה של אלין כהן בשבוע שעבר), ולא לבדם, כזוג בלבד (לפחות בינתיים).

פינס אמורה לחזור ארצה מחר, כך שוואלה סלבס לא יכולה שלא להתעניין אם כהן יחכה לה בנתב"ג עם בלונים, או שהמחווה תחכה לה דווקא בביתה. אנחנו, כמובן, נמשיך לעקוב.

וואלה סלבס פעם ניסתה להיות רומנטית ונישקה צפרדע, אבל זו הפכה לעקרב עוקצני. אאוץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully