וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה: הארוס לשעבר של עדן פינס תומך פלסטין

עודכן לאחרונה: 29.6.2024 / 21:50

עד לפני כחודשיים עוד חשבנו שהדוגמנית עדן פינס תתחתן עם שחקן הכדורגל הנורווגי מתיאס נורמן. אבל כעת, אחרי שהכל התבטל - הוא הפך לתומך של אויבנו

עדן פינס ומתיאס נורמן. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
עדן פינס ומתיאס נורמן/עיבוד תמונה, אינסטגרם/צילום מסך

מערכת היחסים של הדוגמנית עדן פינס והכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן הביאה איתה המון התעניינות ציבורית ותקשורתית, אך נגמרה מהר כמו שהיא התחילה וכללה הצעת נישואים אחרי שלושה חודשים משותפים בלבד. נזכיר שנורמן משחק בליגת העל הסעודית ושבמהלך הזוגיות שלהם פינס שהתה בדובאי לא מעט, כיוון שאינה יכולה להיכנס לערב הסעודית עם הדרכון הישראלי.

באותם הימים כבר דובר על לוקיישן לחתונה ותאריכים אבל הכל התבטל, ונחשו מה? נראה שמי שכמעט התחתן עם הדוגמנית הישראלית הגאה והמצליחה שינה עורו. בלא מעט ראיונות של פינס היא סיפרה כמה נורמן אוהב את ישראל וגם מכיר מילים בעברית, אך נראה שמאז שהשניים נפרדו והורדיו עוקב אחד מהשנייה, משהו השתנה.

הכדורגלן , העלה במהלך סוף השבוע (שישי) סטורי בו מופיע דגל פלסטין ומאות מתפללים, בנוסף לכל זה הוא כתב: "אלחמדולילה". מעניין אם היה לו אומץ לעשות זאת כשהם עוד היו יחד.

הסטורי של מתיאס נורמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מתיאס נורמן/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, פינס לא מתביישת בדעותיה הפוליטיות ורק בחודש שעבר תקפה מפגינים שהגיעו למחאות לציון יום הנכבה: "חבורה של זבלים, מפגינים ומציינים את יום הנכבה. חבורה של פח אשפה שמקבלים פה זכויות שלא יקבלו בשום מדינה אחרת. מקבץ של אנשים בלי בושה ובלי מוח, שהאזרחות צריכה להשלל להם עוד אתמול! ואיך הממשלה שלנו נותנת לזה לקרות? בשם הדמוקרטיה?! חלאס!", כתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully