וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד עדן פינס: "לא השיבה את הכסף שהשקעתי"

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 11:56

איש העסקים גארי דיויד זיתון טוען להיות שותף בהקמת מותג בגדי הים של עדן פינס. לדבריו, הוא השקיע מכיסו האישי מעל ל-60 אלף שקלים אך מעולם לא קיבל את הכסף בחזרה

עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
עדן פינס/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית ואשת העסקים עדן פינס מצאה את עצמה בסערה משפטית בשבוע שעבר אחרי שהוגשה נגדה תביעה על סך 68 אלף שקלים, בבית משפט השלום בתל אביב. התביעה הוגשה על ידי איש העסקים גארי דיויד זיתון, שעל פי התביעה עוסק בעולם הטיפוח והאופנה.

באמצעות עורך הדין גבריאל קרמר, טען זיתון שביוני 2021 הקימו השניים שותפות עיסקית לצורך שיווק בגדי הים של מותג "Fifikini". כחלק מהעסקה מול פינס, השקיע התובע סכום של 68 אלף שקלים עבור פיתוח הליין המקורי של בגדי הים ונשא בהוצאות שונות נוספות כמו תשלומים לתדמיתנית, להקמת חנות אינטרנטית, למפעל הייצור בסין ועוד.

בנוסף, טוען זיתון שבאפריל 2022, לפני שהחלו בשיווק בגדי הים שהיה מעורב בהם, שוחחה הדוגמנית עם התובע "ותוך ניצול יחסי החברות האישית ביניהם ביקשה מהתובע כי יסכים לצאת מהשותפות. התובע הבין כי ברצונה של פינס למכור לבדה את בגדי הים תחת המותג Fifikini ושאין לה כל עילה חוקית לבקשתה זו".

עדן פינס בבגד ים. אינסטגרם, צילום מסך
עדן פינס בבגד ים/צילום מסך, אינסטגרם

"בנסיבות אלה התובע לא ראה טעם לעמוד על המשך השותפות, והסכים לפנים משורת הדין, לבקשת הנתבעת, ובתנאי שהנתבעת תשיב לידיו את מלוא הכסף שהשקיע בסך כ-68 אלף שקל. ואולם, עדן פינס, בחוסר תום לב, ותוך הפרה מוחלטת של האמון שהתובע נתן בה, הפרה את התחייבותה ולא השיבה לתובע את כספו", טען והוסיף: "עדן פינס מוכרת את בגדי הים בשיתוף פעולה עם חברת Adika, ללא רשות התובע, ותוך הפרת זכויותיו בעיצובים של בגדי הים".

"לנוכח הפרתו היסודית של הסכם ההיפרדות על ידי פינס הודיע התובע לנתבעת במכתב על ביטול ההיפרדות בין הצדדים".

עוד עולה מהתביעה שהדוגמנית כבר הספיקה להעביר מכתב תגובה לזיתון באמצעות אנשיה ובו דחתה את הטענות והדרישות שעלו. פינס גם טענה שהשותפות המדוברת מעולם לא התקיימה ושהיא נאלצה להוציא מכיסה 800 אלף שקלים, סכום שמולו מתגמד הסיוע שקיבלה מהתובע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עדן פינס. אינסטגרם עדיקה, יח"צ, עיבוד תמונה
עדן פינס/עיבוד תמונה, אינסטגרם עדיקה, יח"צ

כך או כך נראה שמדובר במלח על פצעים פתוחים בהתחשב בזה שעוד נטען במכתב התגובה ששיתוף הפעולה של פינס עם Adika לא צלח וש"מרשתנו (עדן פינס) הינה הבעלים היחיד של המותג, הינה הוגת הרעיון ובעלת זכויות היוצרים על העיצובים הבלעדיים". על אף מכתב התגובה המדובר, טרם הוגש כתב הגנה.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully