וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה שלמה: למה הפנים של הדוגמנית עדן פינס התנפחו?

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 9:44

הכוכבת, שעד לא מזמן בילתה בריביירה הצרפתית,התעוררה הבוקר לסיטואציה לא נעימה, בלשון המעטה. מה קרה לה?

עדן פינס בשמלה אדומה בסן טרופה. מסך אינסטגרם edenfines, צילום מסך
עדן פינס בשמלה אדומה בסן טרופה/צילום מסך, מסך אינסטגרם edenfines

כנראה שבאמת לא קל להיות הדוגמנית ומנחת הריאליטי החדש "לאב איילנד ישראל", עדן פינס.

הכוכבת אולי מעבירה את הנייד שלה למצב טיסה יותר מהמון אנשים אחרים, מבלה בחו"ל ומחוזרת לאין שיעור, אך לא כל הנוצץ זהב. אתמול (שלישי) חזרה פינס לארץ והבוקר היא כבר הייתה אמורה לעמוד מול מצלמה לעוד יום של עבודה לקמפיין של טופ טן - אך לפתע הכל בוטל.

פינס התעוררה עם פנים נפוחות ויום צילום שעולה עשרות ולפעמים מאות אלפי שקלים, בוטל. כל אנשי הצוות קיבלו הבוקר הודעה כי הצילומים בוטלו ויתקיימו במועד אחר, ופינס עצמה הובלה לטיפול רפואי.

כזכור, רק לאחרונה בילתה הדוגמנית בריביירה הצרפתית לכבוד צילומים ושם קיבלה מתנה בשווי אלפי שקלים מהמחזר האלמוני והעשיר שלה שלה. מדובר בפעם השלישית שהמנחה מקבלת זר מעורר קנאה שכזה, אך אם זה לא היה מספיק, מתברר שבנוסף לזרים מגיעות גם מתנות יוקרתיות, אותן פינס לא מפרסמת ברשתות החברתיות.

הסטורי של עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עדן פינס/צילום מסך, אינסטגרם

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בצהריי היום, שיתפה: "אז כפי שכבר רובכם ראיתם ושלחתם הודעות מדהימות, ודאגה שחיממה לי את הלב. קמתי היום לבוקר שהיה אמור להיות מנצנץ והפך שחור", סיפרה פינס על הקמפיין אליו נבחרה והמשיכה: "התכנון היה יום צילום ראשון שלי!".

"הכל כבר עמד, הכל היה מוכן, אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד. קמתי ב-4:30 בבוקר לכאבים בפנים, חולשה בגוף וכשניגשתי למראה להתארגן - פתאום ראיתי שחצי פנים שלי נפוחות ברמה של כדור גדול בלחי".

למרות כל החששות, הדוגמנית הרגיעה: "אני כמובן פניתי לטיפול רפואי ונתנו לי כדורים משככים, וכו'. מקווה להחלמה מהירה, התגעגעתי לפרצוף שלכם ומאמינה שאתם גם לשלי במצב צבירה נורמטיבי", התבדחה.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully