וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר המפורסם על צה"ל: "חיילים מתים? לא מכיר כדי שיכאב לי"

9.10.2024 / 9:13

הראפר רון נשר ערך שידור לייב עם עוקביו בטיקטוק והתבטא באופן קשה לשמיעה על חיילי צה"ל שנהרגו: "זה צריך להיות כאב של המשפחות. חיילים שעושים את עבודתם זה לא אמור להיות כאב שאני סוחב על עצמי". עומר אמסלם, הלום קרב: "מתבייש ששמרתי על אפס כמוך"

רון נשר/טיקטוק

הראפר והמפיק רון נשר, שהספיק להסתכסך בשנים האחרונות עם קולגות רבים מהתעשייה ביניהם סטטיק, בן אל תבורי ונועה קירל והפנה כלפיהם שלל אמירות פוגעניות, עלה ל"לייב" בחשבון הטיקטוק שלו, כאשר הפעם דבריו הקשים הופנו ללא אחרים מאשר חיילי צה"ל.

בסרטון שמופץ ביממה האחרונה ברשתות החברתיות, נשמע נשר כשהוא מתייחס לחיילים שנהרגו במהלך המלחמה: "זה צריך להיות כאב של המשפחות של אותם חיילים. חיילים שעושים את עבודתם זה לא אמור להיות כאב שאני סוחב על עצמי, אני מצטער" והוסיף, תוך שהוא פונה לאחד מעוקביו: "גם לך לא כואב על חיילים שמתים. להגיד 'כואב לי' לא אומר שכואב לך. אתם רגילים לזרוק מילים בלי שום ביסוס מתחת, העיקר להגיד משהו נכון. אחי, אני לא מכיר את האנשים האלה בשביל שיכאב לי עליהם".

עומר אמסלם בפניה לרון נשר/פייסבוק

בעקבות הדברים הקשים, צילם עומר אמסלם, הלום קרב ממלחמת צוק איתן ולוחם לשעבר בגולני סרטון משלו, בו תקף את נשר: "תקשיב רון נשר, ליצן אחד. מה לא תעשה, אתה תמכור את המשפחה שלך בשביל קצת לייקים וחשיפה, חתיכת מסכן. אף לא רואה אותך ממטר".

"מה שיש לך זה לרדת על אנשים חסרי ישע", הוסיף אמסלם. "אנשים שמנים, אנשים עם בעיות חרם ודברים כאלה. אז עכשיו אתה מעז לדבר על החיילים האלה? שומע? מה שהלוחמים האלה נתנו, שמרו על המשפחה שלך. אני הלום קרב מצוק איתן, רוצה להגיד לך שאני מתבייש ששמרתי על אפס אחד כמוך ועל המשפחה שלך. אתה בן אדם שאסור לו להתרבות, נקודה. אתה עוכר מדינת ישראל. אחד כמוך צריך לעוף בבעיטה לפנים לתוך עזה. לתת לך להיות שם בתוך איזה בור ולא לצאת ממנו. שהשם ישלם לך על מה שאמרת עכשיו על החיילים. תנשק להם את הפטריות ברגליים י'אפס".

רון נשר, ששוהה בימים אלה במיאמי, מסר בתגובה: "זה היה המשך של דברים שאמרתי לפני. שאלו אותי אם אני יודע מה קורה בארץ ואמרתי שאני לא יכול להתעניין בכל דבר שקורה בארץ, כי באתי לפה לעבוד ולסיים אלבום. ולא, לא אכפת לי כל מה שקורה בארץ, אכפת לי מה שקורה עם המשפחה שלי. אני לא מתייחס לכל דבר שאומרים, מי שרוצה שיגיד. אמרתי מספיק דברים על המלחמה הזאת באלף ואחד פודקאסטים. קל לעשות עלהום, תהנו. אם מישהו נפגע מהדברים ומאיך שערכו אותם שם אני ממש מצטער, אבל עם כל הכבוד, זאת ממש לא הייתה הכוונה".

"ועוד דבר, היו מלחמות לפני המלחמה הזאת בארץ, היו חיילים והיו נופלים, אני לא אעצור את החיים שלי כל יום על כל בנאדם שנפל, סבבה? וזאת הכוונה. אני לא יכול לחיות את החיים שלי באבל מתמשך כי באתי ממדינת ישראל. במיוחד לא שאנשים שמגיבים לי ורושמים את התגובות ומקללים אותי ואת המשפחה שלי בשלושה ימים האחרונים. יוצאים להופעות של אושר כהן בפארקים, אבל העיקר אכפת להם מחטופים וחיילים. יוצאים לסרטים ומסיבות מהשבוע השלישי, אבל אני לא בסדר. אז להגיד 'כואב לי' מהפה, לא עוזר לאף אחד. זה כמו להגיד 'משתתף בצערך'. אתה לא משתתף באף צער, כי הצער של אותו בנאדם זה צער שאתה לא תחווה ואם אתה תחווה אז הוא יהיה צערך. כאב זה משהו שמרגישים, לא אומרים אותו עם הפה. אנחנו חיים במדינה שכולם רגילים לזרוק סיסמאות מהפה, בגלל זה אהבה הם מחלקים בחינם. ואהבה זה הרגש הכי יקר בעולם, לא מחלקים אותו בחינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully