וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסאגה לא עוצרת: המטפלת של דניאל גרינברג ואייל גולן מסתבכת?

עודכן לאחרונה: 4.10.2024 / 9:43

לאחר שקיבלה מכתב מעורך הדין של גרושתו של הזמר שאוסר עליה לפרסם תמונות של ילדיה, מאיה זיו, שפוטרה על ידי גרינברג, שיתפה תמונה של רון גולן. זמן קצר אחר כך, היא מחקה את התמונה

אייל גולן חוגג יום הולדת 3 לבנו, רון/צילום מסך מתוך אינסטגרם - eyalgolan1

אם חשבתם שסיומה של שנה אחת והתחלתה של אחרת היא סיבה טובה מספיק כדי שאייל גולן ודניאל גרינברג ישימו את המחלוקות ביניהם מאחור, אז יש לנו משהו לספר לכם - טעיתם, ובגדול.

למרות שמאיה זיו, הבייביסיטר שפוטרה על ידי גרושתו של הזמר, קיבלה ממנה מכתב מעורך דין שבו היא אסרה עליה לפרסם ברשתות החברתיות תמונות של ילדיה המשותפים עם גולן, היא בכל זאת עשתה את זה אתמול (חמישי), גם אם זה לא נעשה בדיוק כפי שחשבתם.

רון ואייל גולן. צילום מסך מתוך אינסטגרם - eyalgolan1, צילום מסך
רון ואייל גולן/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - eyalgolan1

גולן קיים אתמול מסיבת לרגל יום הולדתו השלישי של רון, כשגם זיו הוזמנה לאירוע, כמי שעדיין ממשיכה לטפל בבנו של הזמר, אך מצדו - ולא מצדה של גרינברג. כמובן שהזמר דאג לשתף את 1.1 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם בחגיגה, כשפרסם סרטונים מהאירוע - ותייג את זיו בכתב די גדול, כזה שאי אפשר לפספס.

ומה זיו עצמה עשתה? היא שיתפה את אותו סטורי שבו תויגה, והוסיפה את הכיתוב "מזל טוב לרונצ'ו, המלך של חיי". זמן קצר אחר כך, היא מחקה את הסטורי המדובר מחשבון האינסטגרם שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully