וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג בעצבים: "חוצפה שנשים מתחילות עם בן הזוג שלי"

14.9.2024 / 17:50

הדוגמנית, ששוהה בימים אלה במחיצתו של בן זוגה ריצ'רד אורלינסקי, מעמידה במקומן את הישראליות ששולחות לו הודעות ומנסות, לדבריה, להתחיל איתו: "תכבדו את עצמכן"

דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי/צילום מסך, אינסטגרם

דניאל גרינברג, גרושתו ואם שניים מילדיו של אייל גולן, שוהה בימים האחרונים לצד בן זוגה, איש העסקים הצרפתי-יהודי ריצ'רד אורלינסקי ובני משפחתו. הדוגמנית תיעדה בסוף השבוע את אורלינסקי בן ה-58 בביתו, בזמן שהוא עובר על הודעות שקיבל באינסטגרם מנשים ישראליות.

"טוב, תקשיבו. ריצ'רד מראה לי עכשיו הודעות שהוא מקבל מישראליות", שיתפה גרינברג, תוך שהיא מתרגמת עבורו את ההודעות מעברית לאנגלית. "הוא מתעצבן שבנות כותבות לו דברים רעים עליי".

דניאל גרינברג/אינסטגרם

היא הוסיפה ועלתה להתקפה: "יש גם כאלה, יפות שלי\ תקשיבו, תכבדו את עצמכן, באמת. זה מביך שבנות מתחילות איתו".

כזכור, מערכת היחסים בין גרינברג ואורלינסקי החלה לאחר הפרידה של גרינברג וגולן. ביום חמישי האחרון, בשיאה של הדרמה סביב המטפלת שפוטרה ונכחה בהופעה של גולן בקיסריה, מסרה גרינברג לעוקבות שלה: "אני ממש לא מתעסקת כבר באב ילדיי, הוא פחות רלוונטי לי בחיים", והוסיפה: "אני נמצאת היום בזוגיות מדהימה, מיוחדת ואמיתית שמעצימה אותי וגורמת לי לנחת ולשקט, לגדול, לצמוח ולבנות את עצמי. אין מבורך מזה, והדבר האחרון שאני אתעסק בו זה להרוס לעצמי את הדבר הטוב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully