וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי קופר עלתה לשיר עם אייל גולן - וחטפה | צפו

13.9.2024 / 11:33

מודחת האח הגדול ממשיכה לחגוג את 15 דקות התהילה שלה - ואמנם במיליון היא לא זכתה, אבל לשיר עם אייל גולן דווקא כן. אך היו מי שקפצו לעקוץ: "לא כל מי ששר עם אייל בקיסריה הוא זמר"

אמילי קופר שרה בהופעה של אייל גולן/יח"צ
"האח הגדול", 31 באוגוסט 2024. רשת 13, צילום מסך
"האח הגדול", 31 באוגוסט 2024/צילום מסך, רשת 13

במהלך שהותה של אמילי קופר בבית "האח הגדול", היא קיבלה קידום שהיא הייתה יכולה רק לחלום עליו. אם זה הסינגל שכתב לה רון ביטון או אם זו העלילה המסועפת שהכניסה את עצמה אליה במשולש האהבה עם עידן גלפר ושילה שלום, שהודחו גם כן.

אם הסינגל המושקע לא היה מספיק, אמש (חמישי) זכתה קופר לעלות לשיר על הבמה הגדולה של קיסריה יחד עם אייל גולן. מי שמיהר לעקוץ הוא אליאב טעטי, שגם חלק בעבר מיקרופון עם הזמר האהוב: "אני פה להזכיר שלא כל מי ששר עם אייל בקיסריה הוא זמר/ת", כתב בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.

הדברים רק התחילו לקבל נפח תקשורתי, אך הבוקר טעטי כבר הספיק לתקן את דבריו ולהבהיר שלא היו כוונות זדון מאחורי המילים: "וואו, אמאל'ה, אנחנו בחודש אלול... זה היה בצחוק רק כי גם לי זה קרה עם אייל".

אליאב טעטי. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אליאב טעטי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם
הסטורי של אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם
אייל גולן עם ילדיו מיאל ורון והבייביסיטר לשעבר, מאיה זיו. צילום מסך מתוך אינסטגרם - eyalgolan1, צילום מסך
הסטורי של גולן. עקיצה נוספת לגרושה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - eyalgolan1

"אמילי, שאף אחד לא יוריד אותך. להיות עם אייל על הבמה - זה היה חלום שלי מאז שהייתי ילד, גם אם זייפתי. תחלמי בגדול, אל תקשיבי לאף אחד, רק לעצמך! קיבלת את הבמה הכי גדולה עם הזמר הכי גדול בכל הזמנים... עופי על זה", חתם את ההרמה.

ואם כבר אנחנו עוסקים באייל גולן, נראה שסאגת העקיצות שלו עם גרושתו דניאל גרינברג בנוגע לפיטוריה של מאיה זיו, המטפלת של שני ילדיהם המשותפים מיאל ורון, אינה מראה סימני עצירה. בין כל הסרטונים הרבים ששיתף בסטוריז בחשבון האינסטגרם שלו, הזמר דאג לשתף גם תמונה שלו עם מיאל ורון, כשזיו לידם. מה הוא ניסה להגיד בזה? מי יודע, אצל הסלבס בימינו הכל אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully