וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי קופר, מודחת "האח הגדול", קטפה תפקיד - וחטפה: "ליצנית"

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 14:51

פחות משבוע לאחר שהודחה מבית "האח הגדול", אמילי קופר לוהקה למחזמר לחנוכה, בתפקיד המלכה הרעה. הגולשים זועמים: "אנשים לומדים את המקצוע במשך שנים ואז באה ליצנית שהייתה שניה וחצי בריאליטי ומקבלת תפקיד"

"האח הגדול", 31 באוגוסט 2024. רשת 13, צילום מסך
מנצלת בחוכמה את דקות התהילה. קופר/צילום מסך, רשת 13

אמילי קופר, עד לאחרונה דיירת דומיננטית בבית "האח הגדול", הודחה במוצאי שבת, פחות מחודש לפני הגמר הגדול. מאז ההדחה קופר לא מבזבזת זמן, ומנצלת היטב את דקות התהילה לטובת קידום הקריירה שלה.

כעת היא מסמנת וי על הישג ראשון: קופר לוהקה למחזמר "גבורת המכבים" שעתיד לעלות בחג חנוכה הקרוב, כך פורסם לראשונה בעמוד האינסטגרם של התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". יוצאת "האח הגדול" תיכנס לדמותה של המלכה הרעה ציזקי, ותחלוק את אותה הבמה עם רינת גבאי, הראל מויאל, רומי פרנקל וכוכב הרשת לירון אופיר.

אמילי קופר ועידן גלפר. רשת 13, צילום מסך
החליטו להישאר ידידים. אמילי קופר ועידן גלפר/צילום מסך, רשת 13

זוהי בשורה משמחת במיוחד עבור קופר, אך פחות עבור גולשים רבים, שתוקפים מאז שפורסמה הידיעה את קופר ומוחים על הליהוק של יוצאת הריאליטי, בעוד שחקנים אחרים שלמדו משחק באופן מקצועי נשארים מובטלים.

בין התגובות: "אין מצב שאלך לראות אותה, פשוט מעוסה", "אלו שמשקיעים שנים בלימודי משחק- חבל על הזמן והמאמץ. ישנה דרך קיצור וקוראים לה ריאליטי", "סטודנטים למשחק צריכים בסה"כ להתקבל לריאליטי, למה לעבוד כל כך קשה", "פליטי ריאליטי, מקורבים, ילדים של... זה מה שצריך להיות בשביל לקבל תפקיד. לא כישרון, לא לימודים. כלום", "הזיה שיש מאות שחקנים שלמדו והשקיעו בלמידת המקצוע ובסוף לוקחים פליטי ריאליטי".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully