וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן, מי? דניאל גרינברג תחגוג את החג עם בן זוגה החדש

12.9.2024 / 10:54

דניאל גרינברג שמה את הדרמות שבחייה בצד ורכשה כרטיסי טיסה לפריז עבורה ועבור מיאל ורון, ילדיה המשותפים עם אייל גולן. השלושה יעבירו את ראש השנה אצל בן זוגה החדש של גרינברג, ריצ'רד אורלינסקי

דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג וריצ'רד אורלינסקי/צילום מסך, אינסטגרם

שמה של דניאל גרינברג, גרושתו ואם שניים מילדיו של אייל גולן, אינו יורד מהכותרות ביממה האחרונה. זאת, לאחר שגולן עצמו עקץ אותה במהלך הופעה בקיסריה, מול קהל של אלפים, כששיבח את הבייביסיטר של ילדיהם, מאיה זיו- שפוטרה לפני שבועות אחדים על ידי גרינברג עצמה. גרינברג בתגובה תקפה את גולן על זה שהוא נותן במה לבייביביסיטר ולא לחטופים, ואיש יחסי הציבור של גולן (ועד לא מזמן שלה) הגיב לה עם סרטון וידיאו המתעד כיצד גולן מדבר עליהם באותה הופעה.

גרינברג כפי הנראה החליטה (לפחות לרגע זה) להניח את הדרמות בצד ולהתרכז בדברים החשובים באמת, ורכשה כרטיסי טיסה עבורה ועבור ילדיה מיאל ורון לפריז, שם ישהו בראש השנה ויתארחו אצל בן זוגה החדש של גרינברג, ריצ'רד אורלינסקי (60).

דניאל גרינברג חושפת כי היא מאוהבת/אינסטגרם

כזכור, מוקדם יותר החודש, במסגרת סשן שאלות- תשובות בעמוד האינסטגרם שלה, פרסמה את אחת השאלות, שהייתה ישירה מאוד: "מה איתך בחיי האהבה? נראה שאת שומרת לעצמך". גרינברג הפתיעה כשענתה בפשטות "I'm In Love" ("אני מאוהבת" בתרגום מאנגלית לעברית), ובכך למעשה אישרה בפעם הראשונה את הזוגיות החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully