וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אייל גולן עצר את הופעתו ואיך זה קשור למאמן הכושר שלו?

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 11:37

סדרת ההופעות של גולן בקיסריה מושכת הרבה תשומת לב בימים האחרונים- ולא רק בגלל השירים, אלא גם בזכות ההתרחשויות המפתיעות על הבמה

הצעת הנישואים של אביעד כץ בהופעה של אייל גולן/אינסטגרם / צילום מסך

לא פשוט למלא את קיסריה 12 פעמים בזמן כל כך קצר, להיות רלוונטי בכל הופעה - ובעיקר להמציא את עצמך מחדש כל פעם מחדש, אבל כשאתה אייל גולן ואתה מוקף סביבך באופציה לדברים שיכולים להתפוצץ ברשתות - המלאכה קלה הרבה יותר.

אחרי שהשבוע סיפרנו לכם על כך שהבייביסיטר של הילדים של הזמר ואשתו לשעבר, המשפיענית דניאל גרינברג, פוטרה על על ידי גרינברג, שגם שלחה לה דרישה להורדת תמונות בעזרת מכתב מעורך דין, הגיעה להופעה ואף קיבלה התייחסות מגולן על הבמה, ואפילו הצטלמה עם אחותה של המשפיענית, קארין, איתה דניאל במשבר - הגיע הזמן לעוד הופעה ולעוד דרמה.

אתמול (ה') חברו הטוב ומאמנו של גולן ב-20 השנים האחרונות, אביעד כץ, הגיע יחד עם בת הזוג שלו אדל אברהם לעוד הופעה שגרתית של הבסטי, או לפחות ככה חשבה אדל, שבאמצע ההופעה הבינה שזו כנראה תהיה ההופעה הטובה ביותר של גולן עבורה, שכן כץ עלה לבמה כרע ברך והציע לה נישואים. היא כמובן אמרה כן והיום הם כבר עלו על טיסה, מן פרה- האני מון, או חגיגת אירוסים.

אביעד ועדן כץ. המירוץ למיליון, צילום מסך
אביעד ועדן כץ/צילום מסך, המירוץ למיליון

כזכור כץ הוא לא רק מאמנו של גולן, לחיינו הוא נכנס כשרץ למליון יחד עם עדן, מי שהיתה אשתו בזמנו. הנישואים, כמו שבטח כבר הבנתם לבד, לא החזיקו - אבל החברות עם גולן דווקא כן.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully