וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מותקף על ידי המעריצים: "הרגשתי בערב קריוקי"

25.9.2024 / 16:40

מעריצים שונים שנכחו אמש בהופעה של אייל גולן בירושלים, מפרסמים בשעות האחרונות ברשתות החברתיות כי יצאו מאוכזבים מהמופע, ומעלים טענות קשות כלפי הזמר. בין היתר נטען: "הרגשתי בערב קריוקי, במסיבת כיתה"

אייל גולן מותאם לבוקסה. ניר פקין, עיבוד תמונה
אייל גולן/עיבוד תמונה, ניר פקין

הזמר אייל גולן הופיע אמש (שלישי) באצטדיון ארנה בירושלים, כחלק מסיבוב ההופעות שלו ברחבי הארץ. בשעות האחרונות מופיעות בעמוד הפייסבוק המקומי של ירושלים, "ירושלמים וירושלמיות", תגובות שונות של מעריצים שרכשו כרטיסים למופע ממיטב כספם, ויצאו מאוכזבים. אותם מעריצים טוענים בין היתר כי הרגישו שהם בערב קריוקי, וכי ההופעה הייתה קצרה מהרגיל.

"הבנאדם היה גמור וחבל שהוא בוחר לזלזל בכספים של קהל שמזמין כרטיס", כתבה מעריצה שנכחה בקהל. "חלקם מביאים בייביסיטר, חונים את הרכב במקומות לא מקומות ועושים צעדה, מזמינים שתייה בהון תועפות בארנה ולבסוף מקבלים ערב קריוקי. ההופעה הזו הזכירה לי למה בישראל לא צריך לצאת, כולם מסביבי התעצבנו, חלקם יצאו יותר מוקדם ואני מאמינה שבכל האולם היה כך".

אותה מעריצה הוסיפה: "אייל איבד חלק מהקהל אתמול, אולי זה טיפה בים אבל כך זה מתחיל.. ההרגשה הכי מעצבנת הייתה שבאף מקום הוא לא עשה כך, היה לו נוח לזלזל בקהל הירושלמי ולהעביר לו ערב קריוקי שגם שם זרק 2 מילים לכל שיר, פשוט זוועה ואין מילה אחרת! ואחרי שהוציא את המיץ לבסוף הופיע בקושי חצי שעה, מאכזב ביותר".

אור בן דוד בהופעה של אייל גולן/יח"צ

חברים נוספים בקבוצה כתבו: "מישהו יכול להסביר לי מה היה הזלזול הזה אתמול במופע של אייל גולן? הרגשתי בקריוקי לא במופע", "היה זוועה, כמו ערב כיתה, עם כל הניחושים של השירים. היה חלש מאוד", "הופעה מזעזעת! אני עצבנית מאוד על הזלזול בקהל שלו, החוסר רצינות שלו בהופעה, פשוט עשה מהקהל בדיחה. בקושי שר, הרגיש כמו ערב שירה בציבור, וגם השירים שהוא בחר לשיר היו מדכאים", "הוא לא היה במיטבו. התאכזבתי ממש! זאת לא הייתה הופעה, זאת הייתה בדיחה אחת גדולה. ולחשוב שבאו אנשים מחוץ לעיר לראות את זה".

עוד נכתב: "ממש זלזול בקהל, הוא גם איחר בכמעט שעה, ההופעה התחילה מאוחר", "היה אתמול פשוט אכזבה! שלא נדבר על זה שהוא מביא את הבן שלו שיחמם את הקהל, מצטערת, הבן שלו לא זמר! מיותר לציין שעזבנו באמצע ההופעה כי פשוט לא הרגשנו שזו הייתה הופעה, אלא ערב קריוקי עם חברים מהכיתה. מרגיש כאילו הופעות 'קטנות' זה רק כדי לסמן וי וללכת".

נציין, כי לצד הביקורת הקשה, היו גם תגובות חיוביות של אנשים שנהנו מהמופע.

מטעמו של אייל גולן לא נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully